
За його словами, вирішити проблему допоможе сплата податків, які б не були набагато меншими, як сплатили люди, які ввозили авто в легальний спосіб. "Не може йти держава на зустріч порушникам закону. Тому я бачу це наступним чином, я вважаю, що мають заїжджати всі автомобілі: Евро-2, Евро-3, Евро-4, але ми маємо ввести певний "податок на старість". Якщо ти хочеш ввезти машину 1991 року, яка коштує 500 євро за кордон, сплати 1500 євро акцизом. Я думаю, що до осені я підготую такий законопроект. Чим новіша машина, тим дешевше акциз", – пояснив нардеп.
Горват планує встановити розмитнення на рівні 30% від ціни авто, "умовно купив за $10 тис., ще 30% і маєш автомобіль". Приблизно такі ж розцінки існують по всьому ЄС.
Разом з тим, нардеп пропонує своїм законопроектом виправити деякі недоліки вже прийнятого закону №3251, зокрема, дати можливість легалізувати свою машину власникам авто, які випущені до 2010 року, що зараз заборонено.
"Ми відшліфуємо можливість легалізувати оці авто по закону, який я подам. Звісно, там ще будуть запобіжники, які ми застосуємо в податковому та митному кодексах, через які їх можна було завозити і казати, що на авто з іноземною реєстрацією можна їздити по українським дорогам", – додав він.
У деяких регіонах України до останнього часу взагалі не було відключень. Це напряму залежить від того, де були влучання по мережах. Наразі у частині областей є профіцит генерації електроенергії. Саме тому відсутня необхідність запровадження графіків ві...
2026 року частина українських пенсіонерів може зіткнутися зі зменшенням щомісячних виплат. Експерти розповіли, хто першим втратить частину виплат, передають Патріоти України. Скорочення, про яке йдеться у проєкті державного бюджету на 2026 рік, стосуєт...