
Кава здатна попередити розвиток діабету. Навіть якщо не містить кофеїну. Усього 3-4 чашки такого напою на чверть знижують ризик появи даної хвороби. Підтвердили це вчені з Інституту наукової інформації про каву, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
Науковці проаналізували результати 30 досліджень, проведених за загальної участі 1,2 млн добровольців. Як виявилося, чоловікам три чашки кави на день допомагають знизити ризик появи діабету на 25%, жінкам — на 28%. За кожну додаткову чашку загроза меншає ще на 7%. Секрет такої ефективності кави в поєднанні її компонентів. Поодинці ці речовини не діють, однак разом здатні чинити відмінний оздоровчий ефект.
Корисними є усі види кавових напоїв. Еспресо, лате, капучино — не виняток. Однак пити їх вчені радять без цукру й жодних додаткових сиропів.
Науковці зробили незвичайне відкриття, яке дозволило зазирнути в кулінарні традиції людей, що жили понад три з половиною тисячі років тому. Найстаріший у світі сир виявили не в стародавньому сховищі чи посудині, а безпосередньо на муміях бронзової доби...
Деякі українські пенсіонери мають право на додаткову щомісячну виплату, про яку знають далеко не всі. Йдеться про надбавку для громадян зі статусом почесного донора. Ці кошти виплачуються окремо від основної пенсії, передають Патріоти України. Отримува...