
Результати дослідження опублікувало видання Frontiers in Neuroscience, передають Патріоти України.
Про те, що вживання кави редукує ризик розвитку деменції, вченим було відомо вже давно - останнє дослідження по темі проводилося в 2011 році. Після чого співробітники Дослідницького інституту Крембиля вирішили з'ясувати момент, у чому конкретно полягає "ефект кави".
Автор наукової роботи зазначив, що хотів виявити конкретні причини зв'язку, виявленої між вживанням кави і ризиком розвитку хвороб Паркінсона й Альцгеймера.
Як виявилося, речовини зі складу кави взаємодіють з речовинами, які провокують нейродегенеративні хвороби. Однак корисним для профілактики деменції є не всі види кави - арабіка слабкого обжарювання, наприклад, не підходить.
Вчений зазначив, що справа зовсім не в кофеїні, а профілактика деменції обумовлена фенілінданами - антиоксидантами, які з'являються у складі кави в результаті обсмажування. Антиоксиданти пригнічують тау-білки і бета-амілоїди, які є причиною деменції.
У віці 44 років раптово померла українська мисткиня Дарія Альошкіна. Вона жила та працювала у Львові, була майстринею витинанки, скульпторкою, багатодітною мамою. . Трагічну звістку повідомив її чоловік, музикант Гордій Старух у Facebook. . "Сьогодні...
В Україні планують реформувати пенсійну систему. Зміни можуть позначитися на виплатах окремих категорій пенсіонерів, зокрема тих, хто зараз отримує невеликі суми. Водночас право на перегляд виплати залежатиме від страхового стажу, заробітку та інших кр...