Популярний в Україні туроператор JoinUp потрапив у новий скандал під час польоту в Єгипет: пілот літака авіаперевізника YanAir, через конфлікт деяких пасажирів із бортпровідницею, пригрозив туристам в'язницею, повідомляють Патріоти України.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила народний депутат від "Самопомічі", голова підкомітету Верховної Ради з питань туризму, курортів і рекреації Анна Романова. За її словами, більше 100 людей летіли в Шарм-ель-Шейх, але літак раптово посадили у єгипетській столиці Каїр.
"Ви що там взагалі береги поплутали? Навіть якщо пасажири поводять себе невиховано — навчений персонал нормальних авіакомпаній може завжди дипломатично вирішити ситуацію. Але ж мова йде про "скотовозки", якими користуються такі туроператори як JoinUp, щоб перевозити туристів. Літаки цих компаній називають "скотовозками" — і не лише тому, що завезені з країн третього світу (Пакистану, Сомалі, Еритреї, Нігерії) та мають середній вік 30 років. А ще й через відношення персоналу до пасажирів. Як до скоту", — обурилася Романова.
"Так ось, сіли в Каїрі, повантажили на автобуси, залякали в'язницями, через енну кількість годин наляканих туристів доставили таки в Шарм. Але — вуаля! Не в той готель! А в якийсь клопівник... Зараз усіх (і тих, хто не сварився) збираються везти назад в Україну", — розповіла нардеп.
У коментарях висловлюють припущення, що винна не тільки компанія, але і туристи, які вели себе неналежним чином.
Пізніше на сайті туроператора JoinUP з'явилося повідомлення про те, що рейс YE5015 Київ — Шарм-ель-Шейх авіакомпанії YanAir від 8 листопада здійснив вимушену посадку в аеропорту міста Каїр у зв'язку з інцидентом, пов'язаним із бійкою пасажирів на борту.
"Відповідно до авіаційних норм, екіпаж не міг продовжити політ, оскільки закінчився його льотний час. Туристів цього рейсу авіакомпанія розселила в готелі Cyrene Island 4* і надала харчування на час очікування", — йдеться у повідомленні.
За інформацією туроператора, ця ситуація стала причиною затримок, пов'язаних рейсів за ланцюжком:
"Туристи, у яких були заплановані рейси в Єгипет із Києва і Львова, проінформовані про затримки заздалегідь. Іногородні туристи розселені в готелях за рахунок туроператора. Туристи, у яких через затримку скоротилася кількість відпочинку, отримають фінансову компенсацію за втрачені добу. Туристи, які очікують вильоту з Хургади, на час затримки розселені в готелях курорту за рахунок туроператора. Ми приносимо вибачення за дані незручності нашим туристам", — зазначили в JoinUP.
Сьогодні, 27 березня, у Білорусі загорівся Мінський автомобільний завод. Над територією підприємства здійнявся чорний дим. Про це повідомляють місцеві Telegram-канал. Як зазначається у повідомленні, приблизно о 19:15 в районі заводу нібито пролунали кі...
На Бахмутському напрямку 25 березня загинув журналіст видання "Вчасно" та захисник із Донеччини Олександр Цахнів. Загиблому воїну було 38 років. Про це повідомляє інформагенство "Вчасно", передають Патріоти України. Олександр Цахнів мав досвід роботи у...