
Новозеландський фотограф Амос Чаппл зробив знімки недобудованої залізниці "Чум - Салехард - Ігарка", над якою працювали в 1947-1953 роках в'язні ГУЛАГу за наказом диктатора Йосипа Сталіна. Про це повідомляє The Daily Mail, передають Патріоти України.
Це один із найтрагічніших проектів сталінської репресивної машини, де померли 300 тисяч осіб, намагаючись працювати в п'ятдесятиградусний мороз. Зазначається, що останки жертв досі поховані в грунті в районі "дороги смерті". Помічники Сталіна знали, що його мрія побудувати залізницю в цьому районі не увінчається успіхом, але ніхто йому не наважився про це сказати.

Будівництво почалося в 1947 році. Над спорудою працювали одночасно до 80 тисяч осіб. Фотограф розповів, що читав "неймовірні" історії про тих, хто вижив у нелюдських умовах. Чаппл не знає назви таборів, від яких посилали ув'язнених, тому що вони були "неназваними".

"Образи Чаппла служать нагадуванням, що лякає, про кошмарне минуле Росії. В одному особливо гострому знімку зображено каркаси з металевими дверима. Чаппл зв'язався з одним із тих, хто вижив, Олександром Сновським, який сказав йому, що саме там голодні ув'язнені отримали всього 200 грамів хліба і чашку води на день", - йдеться в матеріалі.

Залізниця Салехард-Ігарка, яка розташована в північному Сибіру, була дітищем Сталіна. Мета полягала в тому, щоб зв'язати російські арктичні води із західною залізничною мережею і нікелевими рудниками.



Від 1 січня 2026 року уряд запроваджує обмеження для окремих категорій пенсіонерів, чиї виплати перевищують встановлену законом суму, передають Патріоти України. Як уточнили в Пенсійному фонді, скорочення стосуватимуться лише тієї частини пенсії, що пе...
В Україні зросла нестача кадрів у робітничих і технічних професіях, що призвело до збільшення частки жінок у цих сферах та попиту на практично підготовлених працівників. Водночас низький рівень заробітних плат, зокрема в освіті, спричиняє звільнення фа...