Користувачі соціальних мереж висловлюють своє невдоволення з приводу бренду України, передають Патріоти України.
На засіданні 10 травня Кабмін затвердив бренд Ukraine NOW UA. Це зображення розроблялося з метою популяризації України в світі.


"Напевно коштує 100500 мільярдів", "Виглядає ніяк (хоч я і не спец, але фу)", "Лого як в ворде робили", "Могли б вже все сірим написати))", "Лого за 5 хвилин. А про низку порушень законів композиції вже промовчу, як і в типографіці"," Після "NOW" я зрозумів, що всю затію і причетних до неї, можна коротко охарактеризувати одним словом - балаган. Вони б ще "Україна СИДІТИ" придумали, або "Україна ВЗЯТИ М'ЯЧ"," Україна ЛЕЖАТИ ". Феєричні зодчі "жовто-блакитного майбутнього". +10 до приниження нації. Так тримати!" - пишуть з приводу представленого логотипу в мережі.



Марк Бернс, радник із духовних питань та дипломатії, який співпрацює з адміністрацією президента США Дональда Трампа, висловив стурбованість щодо запропонованого 28-пунктного мирного плану між Україною та Росією. На його думку, навіть заяви Трампа про ...
Український бренд одягу і прикрас Bevza напередодні дня пам’яті жертв Голодомору випустив набір скляних ялинкових прикрас "П’ять колосків пшениці". Ідея виробів пов’язана з народною назвою репресивної постанови СРСР "Закон про п’ять колосків", який при...