
Так, користувачі в Facebook масово скаржаться на автоматичне підключення платного сервісу аудіовізуального контенту, який "з'їдає" з рахунку 5 грн у день, передають Патріоти України.
"Так само, автоматично, була проведена "реєстрація" мене на цій каламутній платформі. СМС прийшло наступного характеру - у тебе вже рахунок закінчився, давай плати за "сервіс" ще. На рахунку ще в серпні було близько 400 грн", - поділився своєю історією в Facebook Кирило Шведов.
Також він показав листування з оператором, який відмовився розбиратися у даній ситуації.
Подібне, як виявилося, сталося з багатьма абонентами цього оператора. Своїми іторіями вони поділилися у коментарях під постом. "Сервіс шарлатанів!" - обурюються вони.







Марк Бернс, радник із духовних питань та дипломатії, який співпрацює з адміністрацією президента США Дональда Трампа, висловив стурбованість щодо запропонованого 28-пунктного мирного плану між Україною та Росією. На його думку, навіть заяви Трампа про ...
Український бренд одягу і прикрас Bevza напередодні дня пам’яті жертв Голодомору випустив набір скляних ялинкових прикрас "П’ять колосків пшениці". Ідея виробів пов’язана з народною назвою репресивної постанови СРСР "Закон про п’ять колосків", який при...