Відповідне нововведення вступить в силу, після того як уряд затвердить методику розподілу між споживачами обсягів спожитих комунальних послуг, пише генеральний директор "Київводоканалу" Дмитро Новицький, передають Патріоти України.
"У Києві майже 95% багатоквартирних будинків обладнані загальнобудинковими приладами обліку холодного водопостачання. В ідеалі показники загальнобудинкового лічильника повинні дорівнювати сумі всіх лічильників, які є в будинку (квартирних і лічильників у нежитлових приміщеннях)", — підкреслив Новицький.
Однак, за його словами, на практиці таке трапляється дуже рідко через магніти, які мешканці будинків використовують на квартирних лічильниках. Ще одним поширеним способом крадіжки води є врізки в домову мережу холодного водопостачання, якими зазвичай грішать юридичні особи, що дислокуються на перших поверхах будівлі.
Новицький зазначив, що "Київводоканал" також втрачає воду через аварії та витоки в мережі постачання. Крім того, в літній період багато неврахованої води йде на полив прибудинкової території.
"Як зробити так, щоб не платити за сусіда, який поставив собі магніт на лічильник? По-перше, таких сусідів треба виявляти силами мешканців і обслуговуючих організацій (ОСББ, ЖБК тощо). Якщо є підозри — звертайтеся до водоканалів. Наприклад, є антимагнітні пломби", — заявив гендиректор "Київводоканалу".
Нагадаємо, згідно з прийнятим законом "Про комерційний облік комунальних послуг", всі лічильники на тепло мали встановити до серпня цього року, а лічильники води — до серпня 2019-го. Головне завдання нового закону — змусити українців економити і платити за все, що витратили. Втрати тепла у будинках складають близько 30%, і якщо раніше втрати закладали у тарифи і розподіляли між усіма, то зараз їх покажуть у платіжках і за них доведеться заплатити.
У Полтавській області чоловік відмовився від мобілізації, пояснюючи це тим, що має невелику вагу. Також він нарікав на "плутанину в датах", але суд покарав військовозобов'язаного громадянина за порушення законодавства. Про це йдеться у вироку, опубліко...
Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...