Хіти тижня. Українців звільнили від важливого податку: Кому можна не платити

Деякі українці можуть більше не платити за себе єдиний соціальний внесок (ЄСВ).

Про це йдеться в рішенні Верховного Суду України, опублікованому на офіційному сайті відомства, передають Патріоти України.

Служителі Феміди дійшли висновку, що фізособи-підприємці, у тому числі ті, які працюють на спрощеній системі оподаткування, мають право після настання пенсійного права більше не платити податок «на пенсію».

«Фізичні особи-підприємці, в тому числі які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їхньої добровільної участі в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування», – йдеться в рішенні суду.

Відзначимо, мінімальний розмір ЄСВ – 819 грн (22% мінімальної зарплати). Велика частина внеску надходить до Пенсійного фонду. Українці на пенсії, які продовжують працювати, також платять внесок, проте при цьому їх стаж зростає і з часом вони зможуть звернутися до Фонду з проханням перерахувати виплати.

Опублікував: Олег Устименко

Запас ходу більше 800 км: BMW представила купеподібний електрокросовер iX4

четвер, 8 жовтень 2026, 23:00

Компанія BMW представила новий електричний кросовер iX4, який став другим представником сімейства електромобілів Neue Klasse після iX3, передають Патріоти України. . Технічно та за дизайном новинка максимально уніфікована з BMW iX3, однак відрізняєтьс...

Виплату 2 тис. грн можуть забрати назад: Ось у якому випадку гроші автоматично повернуть до бюджету

четвер, 8 жовтень 2026, 22:05

Українці, які отримали 2000 грн за програмою "Скринінг здоров'я 40+", повинні використати кошти для проходження обстеження протягом двох місяців із дня їх зарахування. Якщо за цей час гроші не використати, невитрачений залишок автоматично повернуть до ...