
Постійне вживання приготованого на відкритому вогні м'яса підвищує на 17% ризик розвитку гіпертонії. Такі результати в ході дослідження отримали вчені з Гарвардського університету, повідомляють Патріоти України.
На початку експерименту всі люди, розділені на дві групи, були абсолютно здорові. Люди з першої групи їли м'ясо, приготоване на відкритому вогні частіше 15 разів на місяць. Люди з другої групи їли таке ж м'ясо, але тільки чотири рази на місяць. До кінця дослідження з першої групи від підвищеного тиску страждали більше 37 тисяч чоловік. Як виявилося, у першої групи ризик високого кров'яного тиску був вищим на 17%.
Аномальна спека та посуха в Європі створили додаткові проблеми для українського експорту зерна і водночас опосередковано зіграли на користь Росії. Про це пише Newsweek, передають Патріоти України. Після російських атак на українські порти в Чорному мор...
Успішні керівники, які досягли професійної вершини, але зіткнулися з емоційним вигоранням, почали обирати незвичайний спосіб відновлення — дорогі ретрити, де не потрібно нічого досягати, передають Патріоти України. За даними The Wall Street Journal, уч...