Хіти тижня. Викликає три види раку! Вчені заявили про смертельну небезпеку популярного продукту

Вживання в їжу великої кількості цукру може провокувати розвиток ракових клітин. До такого висновку прийшли дослідники з Каліфорнійського університету (США) на чолі з професором Дорі Аполлоніо, повідомляють Патріоти України.

Так, крім цукрового діабету, підвищеного кров'яного тиску, хвороби печінки й ожиріння, цукор також є небезпечним канцерогеном, що викликає онкологічні захворювання. Це пояснюється також тим, що ракових пухлин необхідна велика кількість глюкози.

Вчені провели експеримент і виявили, що у 50-58% тварин, які отримували збагачену цукром дієту, в результаті виявляли злоякісні новоутворення.

Дослідники вважають, що цукор може бути причиною трьох видів раку: матки, молочної залози та товстої кишки.

Крім того, пише Independent, Крістін Кернс, Дорі Аполлоніо та Стентон Гланц проаналізували внутрішні документи цукрової промисловості. Вони виявили, що Фонд досліджень цукру (SRF) півстоліття тому фінансував дослідження оцінки впливу сахарози на серцево-судинну систему тварин, після чого приховав отримані негативні результати

"Цукрова промисловість витратила чималі гроші, щоб зрозуміти вплив сахарози на здоров'я, і була зацікавлена тільки в публікації результатів, які дозволили б реабілітувати сахарозу", — сказано в статті вчених.

Дослідження носило гриф "Проект 259" і займалося вивченням впливу споживання сахарози на гризунів. Ці експерименти завершили достроково й не стали оприлюднювати отримані дані.

За словами американських вчених, цукрова промисловість діє аналогічно тютюновим компаніям — шляхом припинення досліджень, коли докази можуть завдати шкоди прибутку.

Виконував бойове завдання: На Донбасі трагічно загинув розвідник ЗСУ