Хіти тижня. За безцінь: Українці зможуть купити якісні німецькі авто стандарту Євро-4 і Євро-5

В Німеччині зараз налічується близько 15 млн автомобілів з дизельними двигунами. Лише близько 2,7 млн таких машин відповідають стандарту Євро-6. Це означає, що постраждають власники приблизно 12,3 млн автомобілів. Їм доведеться продавати їх за безцінь.

Фото: ЗМІ

У Німеччині схвалили заборону автомобілів зі старими дизельними двигунами стандарту Євро-4. Дизеля стандарту Євро-5 заборонять з осені 2019 року, повідомляють Патріоти України.

Минулого року в кількох містах Німеччини вирішили заборонити автомобілі з дизельними двигунами, так як вони сильно забруднюють атмосферу. Заборона повинна була бути введена в Штутгарті і Дюссельдорфі з 1 січня 2018 року. Однак, автовиробники подали апеляцію у Федеральний адміністративний суд.

Суд схвалив заборону автомобілів з дизельними двигунами. Найближчим часом в цих, а також ще в деяких німецьких містах не можна буде їздити на автомобілях, які відповідають стандарту Євро-4. З осені 2019 року під заборону потраплять дизеля за стандартом Євро-5.

Оскільки в Україні вживані автомобілі з Німеччини користуються особливим попитом, українці зможуть придбати авто за дуже демократичними цінами.

Нагадаємо, 27 лютого Верховна Рада внесла зміни до закону Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів, чим спростила ввезення та реєстрацію імпортних авто.

Це здивує! Долар по 20 грн: The Economist назвав "справедливий" курс за індексом Біг-Мака

п’ятниця, 31 січень 2025, 12:45

Українська гривня опустилася на шосте місце з кінця в списку найбільш недооцінених валют світу в оновленому індексі Біг-Мака, передають Патріоти України з посиланням на дані рейтингу The Economist за січень 2025 року. Згідно з даними видання, Біг-Мак ...

"Ми всі жили своїм життям": Харлан пояснила свою поїздку до Росії, де виграла турнір у Москві

п’ятниця, 31 січень 2025, 11:45

Дворазова олімпійська чемпіонка з фехтування Ольга Харлан вважає, що українські спортсмени продовжували їздити на змагання до РФ після 2014 року, бо в Україні не було спільної позиції з цього питання. Ольга у 2016 році вже після анексії Криму їздила до...