
В Україні споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою, повідомляють Патріоти України.
"Якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів", – пише у Facebook голова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко.
За її словами, НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):
При цьому Кривенко повідомила, що компенсація не надається у разі:

Пенсійний фонд пояснив, як подати для оцифрування сканкопії трудової книжки, перебуваючи за кордоном, передають Патріоти України. Електронна трудова книжка, яку було запроваджено у 2021 році, містить цифрові дані про прийняття на роботу, переведення, з...
Вчені з Гонконзького політехнічного університету створили прозорі сонячні панелі з рекордною ефективністю. Новий метод розробки дозволив досягти ефективності використання світла в 6,05% у напівпрозорих сонячних елементах, передають Патріоти України. За...