В Україні споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою, повідомляють Патріоти України.
"Якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів", – пише у Facebook голова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко.
За її словами, НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):
При цьому Кривенко повідомила, що компенсація не надається у разі:
Конфлікт стався 11 липня. У соцмережах опублікували відео щодо виникнення конфліктної ситуації громадянами та військовослужбовцями, повідомляють Патріоти України. "Встановлено, що працівники територіального центру комплектування та соціальної підтримки...
На залізниці у Малопольському воєводстві Польщі почались значні затримки через помилку диспетчера – два потяги помилково спрямували назустріч одне одному на ту саму колію. Про це повідомляє RMF24, інформують Патріоти України. Вдень 12 липня в районі ст...