В Україні споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою, повідомляють Патріоти України.
"Якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів", – пише у Facebook голова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко.
За її словами, НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):
При цьому Кривенко повідомила, що компенсація не надається у разі:
У Кривому Розі до 1 року та 6 місяців тримання у дисциплінарному батальйоні ЗСУ засудили військового по мобілізації, який відмовився виконати наказ командира та відбувати на позиції поблизу Часового Яру. Про це йдеться у вироку Довгинцівського районног...
Народна депутатка України Наталія Піпа заявила, що подала депутатське звернення до СБУ та Національної поліції з проханням надати правову оцінку висловлюванням блогерки із Дніпра Анни Алхім, і після цього їй почали надходити дзвінки з погрозами. Про це...