
В Україні споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою, повідомляють Патріоти України.
"Якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів", – пише у Facebook голова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко.
За її словами, НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):
При цьому Кривенко повідомила, що компенсація не надається у разі:

Іноді трапляються ситуації, коли повістка з територіального центру комплектування надходить людині саме в той момент, коли вона перебуває на лікарняному. У результаті військовозобов’язаний фізично не може з’явитися у ТЦК та СП у зазначений термін, і фо...
Вільнюський окружний суд 24 листопада призначив громадянину України Даніїлу Бардадиму покарання у вигляді трьох років і чотирьох місяців позбавлення волі за підпал магазину Ikea у столиці Литви Про це повідомляє литовське видання LRT, передають Патріот...