Терористи так званої Донецької народної республіки не збиралися збивати малайзійський Boeing-777 влітку 2014 року: їх метою були українські літаки, які доставляли підкріплення бійцям Збройних сил України, оточеним з усіх боків російсько-терористичними військами. Така версія оприлюднена волонтерами аналітичного видання Informnapalm, які провели власне розслідування, зазначають Патріоти України.
Відразу після падіння літака СБУ опублікувало аудіозапис переговорів росіян про перекидання "Бука" в район населеного пункту Первомайське: на записі терористи обговорювали, що спочатку БУК пройшов російсько-український кордон в районі Суходольська (Луганська область), потім установку доставили в Донецьк.
Після цього її перекинули в район блокпоста терористів Мотель в районі вулиці Горностаївської. Пройшовши свій довгий шлях, установка нарешті опинилася в населеному пункті Первомайське. Але справа в тому, що Первомайських на Донеччині два, і обидва поруч. Волонтери припускають, що терористи просто переплутали населені пункти, неправильно зрозумівши вказівки свого керівництва.
Первомайське тоді було тилом бойовиків в районі Сніжного. Саме тут йшло постачання терористичної організації "ДНР". Там була їхня основна база, адже до російського кордону - всього 20 км. Проте приблизно там же була і база ЗСУ, затиснута між таборами терористів і російським кордоном, через яку постійно прибували нові загони бойовиків через дірку в кордоні в районі Краснодону-Суходольська-Ізварине і через пролом в кордоні в районі Дмитрівки.
У цей час українське військове командування намагалося по повітрю забезпечити підтримку оточеним частинам ЗСУ. Літаки ВПС України пролітали над захопленими частинами Донецької та Луганської областей і працювали по цілях у російсько-українського кордону, не давали терористам "ДНР / ЛНР" добити українські частини. Саме за цими літакам цілилися терористи.
Іншою з версій, кого "пасли" в той день терористи, є можливий політ цивільного літака рейсом Баку - Київ компанії МАУ, який повинен був летіти над Донецьком і приземлитися в Києві в першій половині дня. Літак вилетів з Баку, але десь через годину-півтори його посадили в Мінеральних Водах (Росія).
30 хвилин пасажири чекали в літаку, потім їх провели через митницю в аеропорт, де вони чекали до вечора. У Києві літак приземлився близько першої години ночі вже 18 липня. Можливо, "ДНР-івці" полювали і на нього, щоб потім дискредитувати українців. Терористи могли і не чекати малайзійського "Боїнга". Адже по суті - навіщо їм "Боїнг", на падіння якого звернуть увагу всі, а на аварію українського літака - ніхто? Але так вже вийшло.
Ще один момент, який розслідували волонтери, - чому немає даних радарів. Автори статті відзначають: в українців не було контролю над окупованими територіями, а отже, вони не могли відстежити первинні радари. А росіяни могли, проте набрехали, що дані "випадково" стерлися.
Тим не менш, за словами волонтерів, голландські експерти все одно зажадають від російської сторони відновити ці дані. Так що розслідування триває.
Один з найвідоміших механіків на Youtube Скотті Кілмер закликав водіїв захистити компонент автомобіля, який найчастіше викрадають та заміна якого може коштувати космічних грошей, передають Патріоти України з посиланням на Express. Попри те, що сучасні ...
Міністр енергетики та вугільної промисловості України у 2014-2016 роках, а також підозрюваний у гучній «вугільній справі» Володимир Демчишин розлучився з дружиною Уляною. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на дані судового реєстру. У лип...