На грані: Людству напророкували глобальну катастрофу

Люди повинні змінити методи виробництва їжі та раціон харчування, щоб уникнути катастрофічних наслідків для Землі і передчасної смерті мільйонів людей. До такого висновку прийшли вчені Лондонського університету (Великобританія), повідомляють Патріоти України.

Відзначається, що людство повинно споживати вдвічі менше червоного м'яса і цукру і в два рази більше овочів, фруктів і горіхів.

На даний час голодують майже мільярд людей, а ще два мільярди харчуються неправильно, що підвищує захворюваність на рак, ожиріння, діабет і порушення в серцево-судинній системі.

Щорічно через хвороби, пов'язані з нездоровою дієтою, вмирають до 11 мільйонів осіб. Учені вважають, що прогодувати 10 мільярдів осіб у 2050 році, а також знизити негативний вплив на навколишнє середовище можна тільки за допомогою радикальних змін у продовольчій системі.

Так, кожна людина не повинна вживати більше 14 грам червоного м'яса і більше 250 грам молочних продуктів на день.

Сенсаційна знахідка археологів: Під водою виявили легендарний римський міст

понеділок, 8 червень 2026, 22:32

У Швейцарії археологи зробили унікальне відкриття — під водою в річці Ааре виявили залишки легендарного мосту римської доби, який понад десятиліття намагалися знайти дослідники, передають Патріоти України. Знахідку зробили поблизу Золотурн під час підг...

Налякана пасажирка просила зупинити: Пекельний гонщик Mercedes, який вбив 4 людей, у момент ДТП працював як таксі

понеділок, 8 червень 2026, 22:20

Водій Mercedes, який влетів у перехід з людьми в Києві 5 червня, на момент аварії виконував замовлення: у машині з ним була 41-річна пасажирка, передають Патріоти України з посиланням на УП. Пасажирка є однією з трьох постраждалих у ДТП. Вона отримала ...