
Вона купила квиток за 320 гривень із Івано-Франківська і отримала місце в другому вагоні. "На її превеликий подив там дуже дивно працював котел: скільки б вугілля не кидали, а тепла він не давав. Водночас за вікном був тріскучий мороз. У результаті температура всередині не піднімалася вище 10 градусів. Уночі провідник просто утік зі свого вагона, а люди змушені були спати в куртках і шубах, але це мало допомагало, оскільки протяги з вікон створювали специфічну вентиляцію", — написала Суслова.
Після того, як пасажири підняли шум, провідник зізнався, що шансів на тепло немає, тому що котел зламаний, і цей вагон взагалі не повинні були ставити до рухомого складу. "Це підтвердив і начальник потяга, додавши, що просив керівництво не під’єднувати вагон-розвалюху, але марно. Бажання зібрати гроші у пасажирів переважило", — додала нардеп. За її словами, люди з холодного вагона залишили свої "теплі" враження у книзі скарг.
"Але цим справа не повинна обмежитися. Спрямоване щодо цього інциденту офіційне депутатське звернення до "Укрзалізниці", тому що кожен такий факт повинен мати зворотню реакцію її керівництва", — завершила Суслова.
Більшість українців, які знайшли прихисток у Польщі, не отримують соціальних виплат і повністю забезпечують себе самостійно. За даними Ukrinform, 78% переселенців уже працюють і генерують близько 2,7% ВВП Польщі, сплачуючи 450 млн доларів податків щорі...
У вересні 2025 року країни Європейського Союзу (ЄС) надали тимчасовий захист 79 525 українським біженцям, а в жовтні ще 74 175, що стало найвищими місячними показниками року. Найбільше українців із тимчасовим захистом перебуває в Німеччині (1 229 960 о...