Особливий "ефект": Вчені заявили про несподівану користь алкоголю

вівторок, 22 січень 2019, 16:58

Вчені з університету Міссісіпі з'ясували, що алкогольні напої допомагають швидше вирішувати креативні завдання, повідомляють Патріоти України.

Учасники пили горілку з журавлинним соком до тих пір, поки не досягали "кондиції". Ступінь сп'яніння перевіряли за допомогою алкотестера. Потім чоловіки відповідали на 15 питань на віддалені асоціації, наприклад: яке слово об'єднує "заховати", "долар" і "скласти"? Правильна відповідь – банкнота.

За словами професора Ендрю Яроша, який керував дослідженням, п'яні люди вирішували на дві третини більше завдань, ніж контрольна група тверезих чоловіків за той же час.

"Деякі знамениті письменники, художники і композитори стверджують, що алкоголь допомагає їм творити. Ми хотіли перевірити, чи правда це", – розповів вчений.

Такий ефект досягається за рахунок того, що алкоголь послаблює самоконтроль і допомагає швидше переключатися з однієї думки на іншу.

"Якщо є необхідність в несподіваних підходах і креативних рішеннях, кілька келихів вина або коктейль з мартіні за ланчем не зашкодять", – стверджує Ярош. Але потрібно знати міру – якщо в крові більше 0,8 проміле алкоголю, толку від вас не буде.

Ресторани поки нічого не можуть вдіяти: У Хотинської фортеці продовжує руйнуватися захісний мур

понеділок, 10 серпень 2026, 14:58

На Хотинщині, Чернівецькох області, продовжує продовжується руйнування муру фортеці, наразі вде обвалилося декілька мерлонів (зубців), передають Патріоти України з посиланням на Хотинські вісті. На фото, які розповсюджують в соціальних мережах, видно ...

Пенсіонерам готують масштабні перевірки: Ось кого можуть позбавити виплат

понеділок, 10 серпень 2026, 14:44

В Україні можуть провести масштабну верифікацію одержувачів пенсій та довічного грошового утримання. Під час перевірок частині пенсіонерів може знадобитися додатково підтвердити право на отримання виплат, передають Патріоти України. Якщо необхідні доку...