В Україні вже у 2019 році можуть почати будівництво платних доріг. Таке припущення зробив міністр інфраструктури України Володимир Омелян на прес-конференції у Києві, повідомляють Патріоти України.
Він підкреслив, що стримуючим фактором тут виступає вартість будівництва платних доріг, яка у 2-2,5 раза вища, ніж у звичайних.
"Коли ми оцінюємо попередні заявки від міжнародних консорціумів, які готові будувати ці концесійні дороги в Україні, в середньому вартість у 2-2,5 раза вища за ту, яка є в Україні сьогодні. Тобто, ми потенційно маємо ризик компенсації концесійних платежів у випадку недостатності трафіку. І по-друге, ми отримаємо у декілька разів дорожчу дорогу. Тому поки ми балансу для себе не знайшли", — зазначив він.
При цьому Омелян пояснив, що відповідні документи щодо платних доріг і техніко-економічне обґрунтування проекту вже готові. Міністр підкреслив, що досі триває дискусія щодо платних доріг.
"Ми провели оцінку зі Світовим банком потенційних ділянок концесійних доріг — "Львів — Краковець" і "Київ — Біла Церква". На думку Світового банку, трафіку буде недостатньо. Саме трафік є базою для того, щоб цей проект був економічно рентабельним. На мою думку, трафіку є більш ніж достатньо. Така ж думка окремих китайських компаній, які проводили аналіз українських доріг не тільки цих двох, але і на півдні України, зокрема, "Миколаїв — Херсон — Одеса", — додав він.
Стали відомі нові подробиці можливих змін, які стосуються паспортів українців. Про них у коментарі для ТСН.ua розповів уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь, передають Патріоти України. "Я оприлюднив річний публічний звіт, як це передб...
У Нью-Йорку, біля будівлі суду, де відбувався відбір присяжних у кримінальній справі експрезидента Дональда Трампа, чоловік вчинив самопідпал, повідомляє The New York Times. . Зазначається, що перед цим чоловік розкидав біля суду листочки з антиурядо...