В Україні вже у 2019 році можуть почати будівництво платних доріг. Таке припущення зробив міністр інфраструктури України Володимир Омелян на прес-конференції у Києві, повідомляють Патріоти України.
Він підкреслив, що стримуючим фактором тут виступає вартість будівництва платних доріг, яка у 2-2,5 раза вища, ніж у звичайних.
"Коли ми оцінюємо попередні заявки від міжнародних консорціумів, які готові будувати ці концесійні дороги в Україні, в середньому вартість у 2-2,5 раза вища за ту, яка є в Україні сьогодні. Тобто, ми потенційно маємо ризик компенсації концесійних платежів у випадку недостатності трафіку. І по-друге, ми отримаємо у декілька разів дорожчу дорогу. Тому поки ми балансу для себе не знайшли", — зазначив він.
При цьому Омелян пояснив, що відповідні документи щодо платних доріг і техніко-економічне обґрунтування проекту вже готові. Міністр підкреслив, що досі триває дискусія щодо платних доріг.
"Ми провели оцінку зі Світовим банком потенційних ділянок концесійних доріг — "Львів — Краковець" і "Київ — Біла Церква". На думку Світового банку, трафіку буде недостатньо. Саме трафік є базою для того, щоб цей проект був економічно рентабельним. На мою думку, трафіку є більш ніж достатньо. Така ж думка окремих китайських компаній, які проводили аналіз українських доріг не тільки цих двох, але і на півдні України, зокрема, "Миколаїв — Херсон — Одеса", — додав він.
В Україні в 2026-му мінімальну пенсію підвищать з 2361 до 2564 грн на місяць. Такі плани передбачено в Бюджетній декларації на 2026-2028 роки. Про це йдеться в Бюджетній декларації. Так, якщо цього року українці на заслуженому відпочинку отримують не м...
Гроші не приносять щастя? Можливо. Але їх відсутність - справжня катастрофа для психіки. Нове дослідження, опубліковане у журналі Psychoneuroendocrinology, показало, що фінансовий стрес може мати набагато потужніший вплив на мозок, ніж навіть смерть бл...