
Антиоксиданти, відомі як антоціани, що забарвлюють плоди у різні кольори, покращують міцність артерій, знижують артеріальний тиск та зменшують запалення. На це вказує огляд 25 досліджень, у яких розглядався зв'язок між споживанням антоціанів та ризиком серцевих хвороб, повідомляють Патріоти України.
Одне з цих досліджень вказує на те, що 16% смертей, пов'язаних з хворобами серця, у розвинених країнах викликані саме низьким рівнем споживання фруктів. Інші – доводять, що нездорова дієта є головною причиною таких смертельних випадків у всьому світі.
Результати, що отримали учені із Університету Східної Англії під час огляду цих досліджень, показали, що 1-2 порції чорниці, малини чи полуниці на день забезпечує організм достатньою кількістю антоціанів. Це може знизити ризик серцевих захворювань. Утім, антоціани більш сильно впливають на організми молодих людей, аніж на людей поважного віку. Учені вважають, що такий ефект ці речовини викликають шляхом зміни рівня бактерій у кишечнику людей. Потрібно провести додаткові дослідження, щоб точно з'ясувати це.
Правоохоронці оголосили підозру 19-річному мешканцю Полтавської області, якого, за даними слідства, завербували представники спецслужб РФ для вбивства військовослужбовця Збройних сил України, передають Патріоти України. Молодому чоловіку інкримінують ...
Колишній очільник Київського університету культури та мистецтв Михайло Поплавський не покидав Україну на тлі гучних корупційних розслідувань, передають Патріоти України. Поплавський продовжує спокійно працювати в стінах університету, попри серйозні зви...