
Вживання чашки чаю в день знижує ризик розвитку серцево-судинних захворювань. Це з'ясували фахівці Університету Західної Австралії, повідомляють Патріоти України.
У дослідженні, яке тривало 23 роки, брали участь понад 50 тис.осіб, приблизно 12 тис. з них страждали через проблеми із серцем.
Вчені дійшли висновку, що вживання продуктів, що містять близько 500 міліграмів флавоноїдів, захищає від виникнення й розвитку серцево-судинних захворювань. Така кількість флавоноїдів міститься, наприклад, у чашці чаю або жмені чорниці, наголосили дослідники.
У Швейцарії археологи зробили унікальне відкриття — під водою в річці Ааре виявили залишки легендарного мосту римської доби, який понад десятиліття намагалися знайти дослідники, передають Патріоти України. Знахідку зробили поблизу Золотурн під час підг...
Водій Mercedes, який влетів у перехід з людьми в Києві 5 червня, на момент аварії виконував замовлення: у машині з ним була 41-річна пасажирка, передають Патріоти України з посиланням на УП. Пасажирка є однією з трьох постраждалих у ДТП. Вона отримала ...