За словами міністра культури України Євгена Нищука, позиція української сторони заснована на Конвенції ЮНЕСКО 1970 року і інших міжнародних правових актах, зазначають Патріоти України. Тоді як адвокатам кримських музеїв надати суду нічого. «Тому вони займалися на засіданнях демагогією: розмовляли про рівень корупції в Україні, про чесність судів в нашій країні», - сказав Євген Нищук.
- У 2016 році на суд першої інстанції, на якому вирішувалася доля скіфського золота, приїхали представники чотирьох кримських музеїв, - каже заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова. - На цей раз жодного представника цих музеїв не було. За наявною у нас інформацією, їх просто не пустили в Європу - кримчани з російськими паспортами потрапити туди шансів не мають.
- Важливо зазначити, що ці люди були призначені до керівництва кримських музеїв окупаційною владою, - підкреслив Євген Нищук. - Ми чітко заявили на суді, що повернення експонатів на окупований півострів буде означати фактичну легалізацію анексії Криму. У 2014 році як тільки сталася окупація Росією Криму, я підписав наказ N 292 про те, що артефакти, відправлені в Голландію на виставку, повинні надійти на тимчасове зберігання до Києва.
- На мою думку, російська сторона, яка фактично є нашим опонентом в цьому судовому процесі, прагне тягнути час - щоб експонати виставки, що проходила в амстердамському музеї Аллард Пірсона, як можна пізніше були повернуті в Україну, - зауважує Еміне Джапарова.
- Апеляційний суд Амстердама заявив про те, що до 11 червня 2019 року готовий винести рішення, - говорить заступник міністра юстиції України Сергій Пєтухов. - Це рішення може бути не остаточним - кримські музеї мають право його оскаржити у Верховному суді Голландії. Якщо вони це зроблять, то Верховний суд розгляне справу без слухання сторін - виходячи з наявних у справі документів.
- Музей Аллард Пірсона, в якому зараз знаходяться експонати виставки, в 2016 році в суді першої інстанції зажадав, щоб ми оплатили 110 тисяч євро за зберігання експонатів і ще 309 тисяч євро компенсації за послуги адвокатів (їх довелося найняти цьому музеєві), - говорить заступник міністра культури України Світлана Фоменко. - Суд тоді відмовив музею в компенсації оплати послуг юристів, але задовольнив позов про оплату зберігання наших артефактів. Важливо, що рахунок за зберігання артефактів залишиться незмінним. Незалежно від того, скільки експонати будуть перебувати в стінах музею Аллард Пірсона, Україна повинна заплатити рівно 110 тисяч євро.
— Музей Алларда Пирсона, в котором сейчас находятся экспонаты выставки, в 2016 году в суде первой инстанции потребовал, чтобы мы оплатили 110 тысяч евро за хранение экспонатов и еще 309 тысяч евро компенсации за услуги адвокатов (их пришлось нанять этому музею), — говорит заместитель министра культуры Украины Светлана Фоменко. — Суд тогда отказал музею в компенсации оплаты услуг юристов, но удовлетворил иск об оплате хранения наших артефактов. Важно, что счет за хранение артефактов останется неизменным. Независимо от того, сколько экспонаты будут находиться в стенах музея Алларда Пирсона, Украина должна заплатить ровно 110 тысяч евро.
У ДТЕК пояснили, чому світла більше дають вночі, а не вдень. Пояснення просте - обсяг споживання, передають Патріоти України. Як зазначається, вночі набагато менше споживання. Після опівночі більшість промисловості та офісів не працюють. Люди сплять, і...
Довші ночі, коротші дні, сіре небо та холодна погода можуть зробити всіх нас більш втомленими та млявими. Нам може бути важче прокидатися і наше самопочуття в холодну пору року зазвичай погіршується, передають Патріоти України. . Доктор Нікі Кі, спеці...