
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Колишній міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба заявив, що коли йому прийде повістка до війська - він тікати не буде. Про це він сказав в інтерв’ю Рандеву ведучій Яніні Соколовій, передають Патріоти України. "Я живу в Україні, і прийде повістк...
Більшість людей сприймають лимон як один із багатьох фруктів, які подарувала нам природа. Однак насправді це не так. Виявляється, лимон вивели люди шляхом гібридизації та ретельного культивування. Про це пише американський еволюційний біолог із Ратгерс...