У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Вищий антикорупційний суд наклав арешт на два автомобілі, що належать родині колишнього начальника ОТЦК і СП в Харківській області. Йдеться про BMW X6 2023 року випуску та Toyota Camry Hybrid 2022 року випуску. Загальна вартість автівок — 4 млн 850 тис...
69-річний Роберт Френсіс Прево, уродженець Чикаго, який значну частину своєї кар'єри провів за місіонерською службою в Перу, є відносно невідомим на світовій арені. У четвер, 8 травня, з каміну Сикстинської каплиці пустили білий дим: кардинали, зібрані...