У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Православ'я не забороняє вірянам однієї статі цілувати одне одного в губи, щоки і плечі, якщо традиції дозволяють такі привітання. Про це 18 вересня заявив виданню "Абзац" клірик Іваново-Вознесенської єпархії Російської православної церкви ієромонах Ма...
Польський Сенат у середу, 17 вересня, ухвалив новий закон про допомогу громадянам України, який подовжує легальність перебування в Польщі українців, що втекли від війни, до 4 березня 2026 року. Закон підтримали 57 польських сенаторів, проти проголосува...