У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Військовозобов’язаний громадянин не зможе оформити відстрочку від мобілізації у будь-якому іншому територіальному центрі комплектування, крім того, де перебуває на військовому обліку. Якщо ж він все-таки захоче оформити відстрочку в іншому ТЦК, спочатк...
Самопроголошені експерти часто-густо використовують наївність своїх підписників для власного самоствердження та заробітків у Мережі. Знаменита блогерка з Бельгії, модель та "гуру" поводження з чоловіками, "Чарівниця" Лізі Джабраїлова стала популярною з...