
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Ситуація у дитячому садку в Білій Церкві, де вихователька висміяла трирічну дівчинку-переселенку за російську мову, викликала суспільний резонанс. Уповноважена із захисту державної мови Олена Івановська прокоментувала інцидент, підкресливши, що навчанн...
Посол України у Великій Британії, колишній головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний, поділився фото з дружиною після повернення в Україну. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook, передають Патріоти України. У соцмережах він поділився світлиною...