
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
30-річний Григорій Кедрук, якого підозрюють у вбивстві ветерана АТО та військовослужбовця РТЦК та СП Юрія Бондаренка, народився в Сарненському районі Рівненщини, а нині проживає у Львові. Про це пише hromadske, передають Патріоти України. За їх даними,...
4 грудня у соцмережах з'явилась інформація про те, що прокурор Новобаварської окружної прокуратури Харкова Луїза Карапетян може мати акаунт на платформі OnlyFans. Дописувачі розповсюджували світлини прокурорки у різних костюмах. Проте зараз акаунт, яки...