
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
В Україні громадянам виплачують грошову допомогу по безробіттю. У грудні 2025 року розмір виплат варіюється від 650 до 21 924 гривень на місяць - залежно від стажу, попереднього доходу та як довго триває безробіття. Про це йдеться на сайті Дія, передаю...
Норвезькі дослідники з Університету Тромсе вирішили з’ясувати, яка кава найкорисніша для серцево-судинної системи. Вони проаналізували дані понад 21 тисячі дорослих віком від 40 років (середній - 56), беручи до уваги вагу, харчові звички, рівень фізичн...