
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Поблизу Жмеринки Вінницької області 1 грудня на території АЗС сталася бійка між чоловіками. Внаслідок чого померла людина. Про це «Суспільному. Вінниця» повідомила речниця поліції області Заріна Маєвська, передають Патріоти України. «Правоохоронець, як...
У Київському крематорії колишня дружина загиблого героя Юрія Богілла Юлія Моріель, яка замовила кремацію два тижні тому, мала забрати урну 2 грудня, але через бюрократичну плутанину та проблеми з урною процедура виявилася складнішою та стресовою, ніж о...