
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Після восьмої масованої російської атаки на енергосистему України ситуація залишається складною, але контрольованою. Про це заявив глава правління "Укренерго" Віталій Зайченко в ефірі національного телемарафону, передають Патріоти України. За його слов...
Австралія стала першою країною у світі, яка повністю заборонила користування соцмережами для дітей до 16 років. Про це 9 грудня повідомила The Guardian, передають Патріоти України. . Нововведення набуде чинності в середу, 10 грудня. Воно зобов'язує со...