
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Наявність досвіду - не завжди ключова вимога у вакансіях. Адже в поточних умовах браку кадрів у низці сфер роботодавці охоче беруть людей без досвіду і вкладаються в їхнє навчання. Про це свідчить кількість таких вакансій на кадрових порталах, яка сяга...
Субсидії в Україні тепер перевіряють значно жорсткіше, відмову можуть дати навіть через дрібну помилку в декларації, великі покупки, перекази з-за кордону або залишки коштів на рахунках. Окремою підставою для скасування виплат залишається борг за комун...