У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Кінотовариство при центрі Лінкольна оголосило програму весняного сезону. Серед головних подій – ретроспектива фільмів кінорежисерки та акторки Кіри Муратової під назвою Сценографія хаосу». З цього приводу у мережі здійнялася хвиля обговорень й критики,...
У Харкові рятувальники знайшли під завалами маленьке кошеня, яке також постраждало внаслідок російського обстріла міста. Відео опубліковане в Telegram-каналі Державної служби з надзвичайних ситуацій України, передають Патріоти України. "Це маленьке див...