У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Педагоги, що працюють у приватних школах, мають право на відстрочку від мобілізації, як і їхні колеги з державних шкіл. Адже форма фінансування навчального закладу, згідно з чинним законодавством, не впливає на можливість отримання відстрочки викладача...
В Україні за підсумками червня зафіксовано найнижчу інфляцію з березня 2025 року. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 15,9% до 14,3% до червня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчува...