
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Археологи виявили скелет чоловіка середнього віку з двома ножовими пораненнями голови і роздробленим коліном, що вказує на те, що він загинув у бою. Про це повідомляє Live Science, передають Патріоти України. Скелет виявили в замку Соріта-де-лос-Канес ...
Згідно з рішенням Верховної Ради України, режим воєнного стану та загальну мобілізацію у державі продовжено до 3 лютого 2026 року. Загальні правила призову залишилися незмінними: мобілізувати можуть кожного військовозобов'язаного громадянина України, ...