
У Instagram розкрили таємницю, що ж планувалося рекламувати за допомогою фотознімка курячого яйця і спеціально створеного з цієї нагоди акаунта @world_record_egg, передають Патріоти України.
Як виявилося, яйце - оригінальний спосіб зробити рекламу сервісу з потоковим відео, де можна стежити за спортивними подіями і популярними телешоу. Останній запис на сторінці world_record_egg закликає зайти на сайт і там подивитися найважливішу подію для шанувальників американського футболу - матч за Суперкубок.
Нагадаємо, яйце і його фотографії виявилися настільки популярними, що випередили за кількістю «лайків» фотознімки американської зірки Кайлі Дженнер і її новонародженої доньки.
Нове дослідження підтвердило унікальну здатність чорного меланізованого гриба Cladosporium sphaerospermum, знайденого на руїнах Чорнобильської АЕС: він здатний перетворювати іонізуюче випромінювання на енергію - аналог фотосинтезу, але на радіації, пер...
Попри свій поважний вік, 101-річна мешканка Нью-Джерсі Енн Анжелетті не збирається на пенсію і залишається надзвичайно активною і веде бізнес, передають Патріоти України. На каналі Eyewitness News ABC7NY вийшов сюжет про 101-річну Енн Анжелі, яка щотиж...