Як часто потрібно буде його проходити, штрафи і механізми контролю – передають Патріоти України.
23 жовтня у центрі Києва автокран протаранив 20 легкових автомобілів і вантажівку. Обійшлося без жертв, але машини розкидало, немов сірники.
Гадаєте, це сталося, тому що водій був п’яний або лихачив на дорогах? А ось і ні, у автокрана просто відмовили гальма. Сумна, але така знайома для українських реалій ситуація.
Наприклад, день до цього у Дарницькому районі Києва сталася схожа ситуація. Через несправність системи гальмування воєнна вантажівка потрапила у ДТП і перекинулася. І таких ситуацій безліч.
У 2012 році закон про обов’язковий техогляд приватних машин був знівельований. Ось і виходить, що ніхто не стежив за справністю автомобілів. Про рівень особистої відповідальності годі й казати: кількість аварій зросла.
Але скасували техогляд не без причин. Процедура проходження ТО була корумпованою, а це виключало її практичну користь. Але краще після скасування не стало і з 1 липня 2018 рокузаконопроект частково відновили.
Уже зараз обов’язковий техогляд повинні проходити водії, які спеціалізуються на міжнародних пасажирських перевезеннях. Але це був лише перший етап, у 2022 році в Україні планують повністю повернути обов’язкові регулярні техогляди для легкових автомобілів.
З 8 жовтня Рада винесла на обговорення правки до законопроекту.Голосування триватиме до 8 листопада і взяти участь у ньому може кожен.
Головне нововведення, звичайно – відновлення обов’язкового техогляду для легкових автомобілів.
Також у законопроекті пропонується ввести відповідальність у відношенні тих, хто видає документи технічного огляду. Так, запорушення порядку проведення ТО доведеться заплатити 1700 гривень. За видачу свідоцтва про придатність транспортного засобу без проведення такої перевірки – штраф 4250 гривень.
Крім водійського посвідчення і техпаспорта потрібно буде при собі мати:
У статті 17 закону Про автомобільний транспорт (Вимоги до персоналу автомобільного транспорту) вводять вимогу щодо наявності ще одного документу – свідоцтва про професійну компетентність водія.
Транспорт з кількістю місць для сидіння більше 9 (включаючи місце водія) та вантажні автомобілі масою понад 3,5 тонн пропонують обладнати тахографами.
Для водіїв, які вчасно не пригнали авто на техогляд, збільшать штраф з 340 до 1700 гривень.
– Пропонують нову статтю про відповідальність за порушення водієм правил керування комерційним транспортом (вантажним або пасажирським – Ред.), – каже адвокат Олександр Босенко.
За порушення доведеться заплатити штраф у розмірі 1700 гривень. Також водія можуть позбавити прав на термін від 3 до 6 місяців або вдатися до адміністративного покарання – арешту на 5-10 діб.
Український нападник Роми Артем Довбик, який відзначився голом у матчі чемпіонату Італії з Дженоа (3:1), проявляє стримані емоції після результативних ударів. Форвард збірної України заявив, що не повністю задоволений грою, яку демонструє та продовжує ...
Волонтер із Японії Фумінорі Цучіко, який щодня безкоштовно годує сотні харків'ян, заявив, що ризикує втратити можливість законного перебування на території України. За його словами, все через те, що він не може потрапити на прийом до територіального ор...