Техогляд "по-новому": Штрафи та інші "сюрпризи"

В Україні хочуть відновити техогляд для легкових автомобілів.

Як часто потрібно буде його проходити, штрафи і механізми контролю – передають Патріоти України.

Аварії на дорогах

23 жовтня у центрі Києва автокран протаранив 20 легкових автомобілів і вантажівку. Обійшлося без жертв, але машини розкидало, немов сірники.

Гадаєте, це сталося, тому що водій був п’яний або лихачив на дорогах? А ось і ні, у автокрана просто відмовили гальма. Сумна, але така знайома для українських реалій ситуація.

Наприклад, день до цього у Дарницькому районі Києва сталася схожа ситуація. Через несправність системи гальмування воєнна вантажівка потрапила у ДТП і перекинулася. І таких ситуацій безліч.

Чому це відбувається

У 2012 році закон про обов’язковий техогляд приватних машин був знівельований. Ось і виходить, що ніхто не стежив за справністю автомобілів. Про рівень особистої відповідальності годі й казати: кількість аварій зросла.

Але скасували техогляд не без причин. Процедура проходження ТО була корумпованою, а це виключало її практичну користь. Але краще після скасування не стало і з 1 липня 2018 рокузаконопроект частково відновили.

Уже зараз обов’язковий техогляд повинні проходити водії, які спеціалізуються на міжнародних пасажирських перевезеннях. Але це був лише перший етап, у 2022 році в Україні планують повністю повернути обов’язкові регулярні техогляди для легкових автомобілів.

З 8 жовтня Рада винесла на обговорення правки до законопроекту.Голосування триватиме до 8 листопада і взяти участь у ньому може кожен.

Що пропонується

Головне нововведення, звичайно – відновлення обов’язкового техогляду для легкових автомобілів.

Також у законопроекті пропонується ввести відповідальність у відношенні тих, хто видає документи технічного огляду. Так, запорушення порядку проведення ТО доведеться заплатити 1700 гривень. За видачу свідоцтва про придатність транспортного засобу без проведення такої перевірки – штраф 4250 гривень.

Документи

Крім водійського посвідчення і техпаспорта потрібно буде при собі мати:

  • свідоцтво про придатність транспортного засобу до експлуатації;
  • страховий поліс.

У статті 17 закону Про автомобільний транспорт (Вимоги до персоналу автомобільного транспорту) вводять вимогу щодо наявності ще одного документу – свідоцтва про професійну компетентність водія.

Пристрої контролю

Транспорт з кількістю місць для сидіння більше 9 (включаючи місце водія) та вантажні автомобілі масою понад 3,5 тонн пропонують обладнати тахографами.

Штрафи

Для водіїв, які вчасно не пригнали авто на техогляд, збільшать штраф з 340 до 1700 гривень.

– Пропонують нову статтю про відповідальність за порушення водієм правил керування комерційним транспортом (вантажним або пасажирським – Ред.), – каже адвокат Олександр Босенко.

За порушення доведеться заплатити штраф у розмірі 1700 гривень. Також водія можуть позбавити прав на термін від 3 до 6 місяців або вдатися до адміністративного покарання – арешту на 5-10 діб.

Джерело: Факти.ICTV

В Україні планують запровадити базову соціальну допомогу: Ось скільки платитимуть

вівторок, 8 жовтень 2024, 0:22

В Україні планують запровадити базову соціальну допомогу для найбільш уразливих громадян, включаючи одиноких матерів, багатодітні сім'ї та пенсіонерів. Сума допомоги складе 4 500 гривень для першого члена сім'ї, з поетапним зменшенням для інших членів,...

Залізним прутом і кулаками по голові: У мережу злили відео жорстокого поводження з дітьми в навчально-реабілітаційному центрі на Львівщині

понеділок, 7 жовтень 2024, 23:41

На кадрах видно, як вихователька б’є дитину залізним прутом, а потім кулаками, зокрема по голові. За цим спостерігають інші вихованці закладу, передають Патріоти України. "Українська правда. Життя" отримала відео жорстокого поводження з дітьми та засто...