Це важливо! Названі продукти, які запобігають раку

четвер, 11 січень 2018, 16:33
Дієта з високим вмістом клітковини сприяє активному виробленню КЖК, що, в свою чергу, важливо для запобігання раку.

Фото: ЗМІ

Вчені з британського Інституту Бабрахама з'ясували, що дієта, що складається з продуктів з високим вмістом харчових волокон, може значно знизити шанси захворювання на колоректальний рак, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Британські дослідники виявили, що ДНК в епітеліальних тканинах товстої кишки містить високий рівень гістонів, що відповідають за "включення" і "вимикання" генів, тобто за їх активність. Важливу роль при цьому відіграють коротколанцюгові жирні кислоти (КЖК). КЖК підвищують рівень таких гістонів і зменшують кількість білка HDAC2, зміст якого вчені пов'язують з імовірністю виникнення раку. КЖК і гістони позитивно впливають на здатність організму боротися з інфекціями і його стійкість до онкологічних захворювань.

КЖК виробляються організмом у процесі ферментування харчових волокон, якими багаті овочі, фрукти, крупи.

"Коротколанцюгові жирні кислоти - основне джерело енергії для клітин в кишечнику, але ми також з'ясували, що вони впливають на гістони в геномі", - говорить один з авторів дослідження Рейчел Феллоус.

Надзвичайно рідкісна і нестандартна модель: Мотоцикл випуску 1910 року пішов з молотка на Sotheby's за $150 000 (фотофакти)

п’ятниця, 14 серпень 2026, 22:30

У Каліфорнії на аукціоні продали вінтажний мотоцикл Pierce Four 1910 року. За раритет заплатили 150 000 доларів. Ціна обумовлена тим, що це надзвичайно рідкісна і нестандартна модель, передають Патріоти України з посиланням на сай аукціонного дому RM S...

Приїхав п'яним серед ночі на службу і провів "виховну роботу": На Прикарпатті старший лейтенант ТЦК і до лікарняного ліжка побив 45-річного солдата

п’ятниця, 14 серпень 2026, 22:16

В Івано-Франківської області затримали старшого лейтенанта одного з районних ТЦК та СП, який у стані алкогольного сп’яніння побив військовослужбовця. Про це повідомило ДБР у п’ятницю, 14 серпня, передають Патріоти України. . Вказано, що 13 серпня близ...