
Споживання червоного м'яса в значній кількості збільшує ризик розвитку раку товстої кишки у жінок. До такого висновку прийшли вчені з Лідського університету у Великобританії на підставі проведених досліджень, повідомляють Патріоти України.
Вчені проаналізували дані дослідження, в якому брали участь 32 147 жінок з Англії, Уельсу та Шотландії. За їх здоров'ям стежили 17 років.ючи 119 випадків раку нижніх відділів товстої кишки. Виявилося, що ті, хто регулярно вживає червоне м'ясо, набагато частіше захворювали раком дистальної частини товстої кишки або низхідній ободової кишки, де містяться калові маси.
Уповноважений Верховної Ради з прав людини, на Радіо Свобода, Київ, 9 червня 2026 року, Патріоти України. Уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець прокоментував відео зі зустрічі з російською омбудсманкою Яною Лантратовою, на якій обі...
Німеччина відома своїми суворими природоохоронними правилами, але деякі закони здатні відверто шокувати українських біженців. Біженка Людмила Русіна розповіла у Tik-Tok, як у Німеччині можна «вхопити» штраф 5 тисяч євро, якщо ви знищили осине гніздо, п...