Вчені назвали шість відмінних рис людей з високим інтелектом

Звички, які можуть здаватися навколишнім дивацтвами, часом є ознаками неабиякого інтелекту у людини.

Вчені назвали відмінні риси властиві «розумникам», які можуть дивувати або дратувати, передають Патріоти України.
Цікавість. Високий інтелект - якість, великою мірою обумовлене спадковістю, генами. Люди, постійно показують хороші результати в IQ-тестах, часто відрізняються сильно розвиненим цікавістю в дитинстві. Батьки не завжди здатні оцінити належним чином схильність дітей всюди пхати свого носа, так як це може супроводжуватися травмами і побутовими катастрофами.
Манера закінчувати фразу за співрозмовника. Багатьох така риса дратує, але по суті подібна манера - ознака високого емоційного інтелекту, сильно розвиненою емпатії. Інтелектуали можуть прекрасно розуміти, що відчувають і думають інші, оскільки можуть дивитися на світ з їх точки зору.
Підвищений самоконтроль. Прагнення все контролювати і підпорядковувати якомусь розпорядку - це важка риса для спільного життя. Але зате такі люди завжди можуть вчасно зупинитися і не приймають імпульсивних рішень. Взаємозв'язок між рівнем інтелекту і здатністю до самоконтролю була підтверджена дослідженням вчених з Єльського університету.
Любов до шоколаду. Виявляється, люди з високим інтелектом часто демонструють цю рису. Вчені не бачать в цьому нічого незвичайного. Речовини флаваноли, що містяться в шоколаді, позитивно впливають на роботу мозку, поліпшуючи його функцію пам'яті, уваги і швидкості обробки інформації. Для активно працює мозку «розумників» шоколад - це справжня батарея харчування.
Непереносимість шуму. Дослідники з США в експерименті, проведеному в 2015 році, встановили: люди, які добре справляються з інтелектуальними завданнями, мають низькою толерантністю до фонових шумів.
Тяга до самотності. За словами вчених, чим вище у людини інтелект, тим частіше він прагнути перебувати на самоті. Дослідження, результати якого опублікував журнал British Journal Of Psychology, показало: розумні люди відчувають себе набагато щасливішими наодинці з самими собою, ніж в компанії друзів.

"Ядерний гриб" піднявся над Бейрутом: У порту столиці Лівану прогриміли два потужні вибухи, пошкоджено десятки будівель, чимало жертв (відео)