"Верх цинизма", - в "ЛНР" обурені вимогами України до Нормандської четвірки змусити окупантів заплатити за спожиту воду

Небажання віддавати державі борги і раніше було однією з основних причин "сепаратизму на Донбасі" та створення так званих "ЛДНР"

Соромно бути боржниками та крадіями, от і вигадали собі нові "республіки". Фото: "Фейсбук"

Представник бойовиків "ЛНР" Владислав Дейнего обурився вимогою України заплатити за воду, яка поставлялася на тимчасово окуповані території, повідомляють Патріоти України, посилаючись на "ТАСС".

"Для нас стало повною несподіванкою, що українська сторона в "нормандському форматі" в Берліні буде намагатися піднімати питання про те, щоб європейські партнери допомогли стягнути з населення "луганської народної республіки" плату за воду, яку ці люди отримують. Так, ця вода йде з території, підконтрольній Києву, але на такому рівні піднімати питання справляння плати за те, що цим людям Україна припинила всі виплати починаючи з липня 2014 року, верх цинізму", - сказав Дейнего.

Він додав, що питання оплати води розглядається в економічній підгрупі контактної групи по врегулюванню ситуації на Донбасі. Нагадаємо, що однією з головних причин "сепаратизму" на Донбасі стало небажання віддавати українським банкам борги та борги за комунальні послуги, про що не раз наголошували навіть самі окупанти.

Шахраї використали соліста гурту ТІК Віктора Бронюка для того щоб ошукати українців

четвер, 2 травень 2024, 2:35

Соліст гурту ТІК Віктор Бронюк заявив, що став жертвою шахраїв. Про це він написав на своїй сторінці в Instagram. . За його словами, невідомі отримали доступ до його особистого Telegram-акаунту. Вони скористалися великою кількістю його прихильників і...

Мовний омбудсмен Кремінь розповів, у скількох школах України досі вивчають російську як окремий предмет

середа, 1 травень 2024, 23:32

Мовний омбудсмен Тарас Кремінь опублікував звіт за 2023 рік щодо дотримання мовного закону у різних сферах діяльності. Згідно з ним, в Україні залишилося три школи, в яких російську мову викладають як окремий предмет. Водночас 20% дошкільнят не розумію...