
Перший російський цивільний літак SSJ100 зазнав фіаско. У нього почалися серйозні проблеми з двигунами. Через це їх побоюються випускати на тривалі маршрути.Про це пишуть "Ведомости" із посиланням на топ-менеджерів авіакомпаній, які експлуатують ці лайнери, повідомляють Патріоти України.
Зазначається, що SSJ100 поставляють їм із 2011 року, але досі вони дуже мало літають. Основна причина - тріскаються двигуни, а для того, щоб їх полагодити, потрібно багато часу.
Наприклад, в авіакомпанії "Азимут" вже вийшли із ладу три двигуни на восьми літаках, при тому що три судна отримані новими й експлуатуються із вересня 2017 року, а інші п'ять - із 2018 року. Ремонт двигуна коштує $2-5 млн і триває два місяці.
У статті зазначено, що SSJ100 призначений для перевезень на короткі й середні відстані. Комплектується двома двигунами SaM146. Вони створені спеціально під цей проект. Їх виробляє спільне підприємство російської "ОДК-Сатурн" (входить в Об'єднану двигунобудівну корпорацію) і французької Safran - Powerjet.
Українці, які тимчасово перебувають за кордоном, повинні до кінця року пройти фізичну ідентифікацію, інакше пенсійні або страхові виплати можуть бути призупинені. Про це повідомило Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області, переда...
Поки з десяток стартапів по всьому світові граються з одиничними виробами або дрібними серіями, в КНР вирішили захопити і цей перспективний ринок, розраховуючи, що запит на літаючі авто дозрів до масового продажу як більш економний конкурент малої авіації