Перший російський цивільний літак SSJ100 зазнав фіаско. У нього почалися серйозні проблеми з двигунами. Через це їх побоюються випускати на тривалі маршрути.Про це пишуть "Ведомости" із посиланням на топ-менеджерів авіакомпаній, які експлуатують ці лайнери, повідомляють Патріоти України.
Зазначається, що SSJ100 поставляють їм із 2011 року, але досі вони дуже мало літають. Основна причина - тріскаються двигуни, а для того, щоб їх полагодити, потрібно багато часу.
Наприклад, в авіакомпанії "Азимут" вже вийшли із ладу три двигуни на восьми літаках, при тому що три судна отримані новими й експлуатуються із вересня 2017 року, а інші п'ять - із 2018 року. Ремонт двигуна коштує $2-5 млн і триває два місяці.
У статті зазначено, що SSJ100 призначений для перевезень на короткі й середні відстані. Комплектується двома двигунами SaM146. Вони створені спеціально під цей проект. Їх виробляє спільне підприємство російської "ОДК-Сатурн" (входить в Об'єднану двигунобудівну корпорацію) і французької Safran - Powerjet.
Педагоги, що працюють у приватних школах, мають право на відстрочку від мобілізації, як і їхні колеги з державних шкіл. Адже форма фінансування навчального закладу, згідно з чинним законодавством, не впливає на можливість отримання відстрочки викладача...
В Україні за підсумками червня зафіксовано найнижчу інфляцію з березня 2025 року. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 15,9% до 14,3% до червня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчува...