Перший російський цивільний літак SSJ100 зазнав фіаско. У нього почалися серйозні проблеми з двигунами. Через це їх побоюються випускати на тривалі маршрути.Про це пишуть "Ведомости" із посиланням на топ-менеджерів авіакомпаній, які експлуатують ці лайнери, повідомляють Патріоти України.
Зазначається, що SSJ100 поставляють їм із 2011 року, але досі вони дуже мало літають. Основна причина - тріскаються двигуни, а для того, щоб їх полагодити, потрібно багато часу.
Наприклад, в авіакомпанії "Азимут" вже вийшли із ладу три двигуни на восьми літаках, при тому що три судна отримані новими й експлуатуються із вересня 2017 року, а інші п'ять - із 2018 року. Ремонт двигуна коштує $2-5 млн і триває два місяці.
У статті зазначено, що SSJ100 призначений для перевезень на короткі й середні відстані. Комплектується двома двигунами SaM146. Вони створені спеціально під цей проект. Їх виробляє спільне підприємство російської "ОДК-Сатурн" (входить в Об'єднану двигунобудівну корпорацію) і французької Safran - Powerjet.
За порушення військового обліку ТЦК може накласти на військовозобов'язаного штраф. Мінімальна сума адміністративного покарання - 17 тисяч гривень, максимальна - 25000 грн. Про те, за яких умов зростає сума штрафу та які дії ТЦК після його несплати, роз...
В Україні певні категорії працівників освіти та охорони здоров’я можуть отримати одноразову виплату в розмірі десяти пенсій під час виходу на заслужений відпочинок. Для цього необхідно мати відповідний стаж, досягти пенсійного віку та не отримувати інш...