Вино рятує від раку! Вчені зробили несподівану заяву

неділя, 28 жовтень 2018, 8:10

Речовина під назвою ресвератрол, що міститься в шкірці червоного винограду і вині, зменшує розмір пухлин при онкологічних захворюваннях. До такого висновку прийшли вчені з Університету Женеви, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Вчені проводили експеримент на мишах протягом 26 тижнів. Підсумки експерименту свідчить про те, що ресвератрол здатний зменшити розміри пухлин при онкологічних захворюваннях на 45%. Дослідники також давали ресвератрол мишам, що не були хворі на рак. У результаті з'ясувалося, що речовина допомагає запобігти онкологічним захворюванням у 87% випадків.

У Познані затримали двох місцевих жінок, які напали на українських чоловіків (відео)

субота, 15 серпень 2026, 6:05

Поліція Познані затримала одну за одною жінок, які напередодні дуже агресивно поводилися щодо двох українських чоловіків. Про це повідомив міністр внутрішніх справ та адміністрації Польщі Марцін Кервінський, передають Патріоти України. . За його слова...

Як Білецький з бійцями Третього корпусу вшанували прах героя визвольних змагань часів УНР та засновника ОУН Євгена Коновальця

субота, 15 серпень 2026, 5:50

11 серпня в Ротердамі на кладовищі "Кросвейк" ексгумували останки першого голови ОУН Євгена Коновальця. Прах полковника планують перепоховати на Національному військовому меморіальному кладовищі. Командир Третього армійського корпусу, бригадний генерал...