Було обрано найскладніший шлях: Навіщо в СРСР станції метро вбудовували в житлові будинки? (архівні фото)

Однією з найцікавіших рис раннього радянського метро було інтегрування його станцій у житлові будинки чи інші будівлі.

Будівництво метрополітену у містах Радянського Союзу розпочалося ще першій половині ХХ століття. Перші станції та тунелі з'явилися у Москві. Однією з найцікавіших рис раннього радянського метро було інтегрування його станцій у житлові будинки чи інші будівлі, повідомляють Патріоти України.

Дивлячись на подібне, у багатьох громадян може виникнути питання, чому не можна було просто винести вхід на станцію на пішохідну частину вулиці, як це робиться в абсолютній більшості випадків сьогодні.

Станції, інтегровані у будинки, можна побачити не тільки в Москві, а й у багатьох інших радянських містах, де будувався метрополітен. Є такі й у Санкт-Петербурзі, й у Києві, й у Мінську. Якщо ж розглядати це питання безпосередньо з прикладу Москви, можна відразу згадати такі станції як Охотний ряд – станція метро вбудована у будинок колишнього особняка ХІХ століття; Проспект світу – станція метро вбудована у житловий будинок; Курська – станція також вбудована у житловий будинок. Зрозуміло, список подібних станцій можна продовжувати ще дуже довго.

Вхід та спуск займають багато місця


Для того, щоб зрозуміти, навіщо станції метро взагалі вбудовувалися в будинки, необхідно згадати, як метрополітен у принципі почав з'являтися у містах Радянського Союзу. Пов'язано це було зі стрімкою урбанізацією та появою транспортної проблеми. На початку 1931 року керівництву Москви стало зрозуміло, що трамвайний парк не справляється із завданням швидкого та бюджетного перевезення населення, а тому було вирішено створити новий засіб пересування.

Будували метро для вирішення трамвайної проблеми

Щоправда, спочатку партійне керівництво наполягало на будівництві надземних шляхів і лише через рік після досконального вивчення питання було прийнято остаточне рішення про будівництво саме підземних метрів. Щоправда, була одна серйозна проблема: Москва була великим і старим містом, де ще за царських часів давалися взнаки проблеми з наявністю вільного місця для будівництва.

Було обрано найскладніший шлях

У результаті радянські архітектори вирішили, що найкращим рішенням буде вміле інтегрування станцій метрополітену в конструкцію наявних та майбутніх житлових та адміністративних будівель. Робилося це головним чином для економії місця на вулицях, яке таким чином залишалося не зайнятим, а отже, його можна було й надалі використовувати для організації автомобільної проїжджої частини та пішохідних територій. Найцікавіше, що будувати виносні станції було б простіше, проте радянські інженери вирішили піти шляхом більш практичним, нехай і дуже складним.

   Входи у завданнях робилися для збереження місця на вулиці

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

"Заробив грошенят" на красиве життя в Камеруні: Темношкірий найманець армії РФ у відчаї відбивався палкою від українського дрона (відео)

неділя, 19 травень 2024, 1:45

Росія залучає найманців із африканських країн до війни в Україні. Так, оператори дронів вистежили такого темношкірого солдата армії Росії. . У соцмережах поширюється прижиттєвий відеозапис із найманцем, що подався на криваві заробітки до "втарой арміі...

После завершения вояжа путина в Китай у РОВ стоит чёткий приказ – наступать - Злий Одесит

неділя, 19 травень 2024, 0:55

Вторая половина мая – начало июня должны стать периодом значительной активизации РОВ на Краматорском, Покровском, Лиманском и Купянском направлениях. Так же, перед РОВ стоит задача до конца лета срезать Роботинский выступ и взять под контроль Старомайо...