Походження авіаційного пального, яке використовують Повітряні сили Данії, викликало сумніви. Є підстави припускати, що частина з нього може надходити з Росії, попри санкції. Частина пального, яке використовують літаки Повітряних сил Данії, цілком ймовірно, може надходити з Росії. Про це пише Ekstra Bladet, передають Патріоти України.
Журналісти припустили, що російське походження могли мати майже 2 млн літрів авіапального, яке закупили для Повітряних сил Данії, хоча формально його придбали в не в російських продавців.
Кілька документів, отриманих виданням, свідчать, що частину пального постачальники закуповували в аеропорту Стамбула та у турецької компанії BP. Дані аналітичної компанії Datadesk свідчать, що ця компанія торгує з індійською Nayara Energy, у якій є частка власності "Роснєфті". На додачу відомо, що понад 50% всього імпорту пального до Туреччини надходить з Росії.
Журналісти також з’ясували, що в армії Данії не проводили детальних досліджень з приводу походження пального. Хоча від травня 2022 року закупівельне агентство FMI вимагає від постачальників розписку, що вони дбають про дотримання західних санкцій.
Формально FMI може просити у постачальників сертифікат про походження пального, але оскільки переважна більшість пального проходить через данський НПЗ, його можуть вказувати як джерело походження.
У FMI в відповіді на запит фактично визнали, що не можуть встановити, чи не проходила якась частка пального через підприємство в Індії, де має частку власності "Роснєфть".
"От цікаво було подивитись, як наші трампоферштеєри тепер, після Келлога, і далі шукатимуть на американському г**ні сметанки!..*. А ферштеєри, певна річ, не підвели. Але я про це тут не писала б, якби, поруч з інфантильно-радісним "він спростував! він ...
"Часто зустрічаю думку, що треба «перечекати» Трампа. Мовляв, це «не надовго». Абстрагуючись від того, що реальних інструментів його усунення з посади протягом найближчих чотирьох років немає, а гіпотетична поразка Республіканської партії на виборах че...