За часів СРСР було досить важко придбати власний автомобіль. Люди могли роками чекати на свою чергу і рідко вибирали її колір — скоріше, брали те, що давали, зазначають Патріоти України.
Хоча у масових автомобілів, типу "Жигулів", була досить широка палітра кольорів: зустрічалися навіть вишневі, сіро-білі, сині, зелені моделі. Проте чорних "Жигулів" зустріти було неможливо. І це, виявляється, ніяка не випадковість.
В Мережі можна знайти багато різних версій, чому так відбувалося. Ми відібрали найбільш вірогідні з них. Насамперед, вважається, що "Жигулі" в чорному кольорі не випускали через практичні міркування. Такий відтінок швидше брудниться, вимагає частішого миття. В умовах радянської інфраструктури це було досить важливим фактором, тому що більшість доріг були брудними, а турбота про зовнішній вигляд автомобілів складнішою.
Друга версія здається ще більш правдоподібною. Згідно з нею, автомобілі чорного кольору в СРСР мали лише вищі партійні чиновники, працівники спецслужб і державних служб. Наприклад, ГАЗ-13 "Чайка" або ЗІС-110. А тому чорний колір асоціювався з престижом, владою, а "Жигулі" були авто масового використання, тому випускання їх в чорному кольорі порушило б символічний статус престижних машин та їх власників.
Крім цього, щоб автомобіль мав насичений чорний колір, потрібно було наносити кілька шарів фарби. А це суттєво збільшувало собівартість автомобіля, тому люди вже б не могли його собі дозволити.
Народний депутат Роман Костенко не вірить, що до прослуховування мера Львова Андрія Садового причетні російські спецслужби, зазначають Патріоти України. Депутат припустив, що прослуховувальний пристрій встановив якийсь український правоохоронний орган....
"Візит президента Сполучених Штатів до Великої Британії. Як будь-який державний візит – він супроводжується спеціальним протоколом. У виступі, який ніколи не буває довгим, – це радше кілька слів перед чаркуванням, перед тостом за главу держави, за коро...