Колишній виконувач обов’язків міністра закордонних справ України Андрій Дещиця розкрив нюанси своїх переговорів у 2014 році з міністром закордонних справ Росії Сергієм Лавровим. Про це Дещиця розповів в ефірі "Апостроф TV", передають Патріоти України.
"Я коли був міністром закордонних справ в 2014 році, і перша розмова з Лавровим була надзвичайно важкою. Добре, що вона відбулася тет-а-тет за закритими дверима. Нікого не було. Я думаю, поки що залишу ще для історії певний час, щоб не говорити про нюанси цієї розмови…", — розповів дипломат.
Водночас ведучий попросив розкрити хоч один нюанс — чи була під час цієї розмови лайка. "Так, особливо з Лавровим, який сам ініціює ці лайливі слова. І у відповідь немає іншого варіанту як використовувати лайку, тому що інакше він не розуміє. І чим гостріша ця лайка, чим різкіша вона буде, тим краще він її розуміє", — відповів на це Дещиця.
За його словами, приблизно така сама атмосфера була в Женеві на переговорах, коли відбувся перший тур Женевських переговорів в квітні 2014 року. "І власне завдяки такому агресивному підходу нашої делегації, де був Сергій Кислиця, який зараз є першим заступником міністра закордонних справ, був нашим представником в ООН… І він дуже добре пам'ятає це. Василь Зварич, який зараз є послом в Чехії. І ми дуже добре пам'ятаємо, як російська делегація пробувала власне таким нахабством переконати партнерів американську і європейську сторону, що вони мають рацію, що вони праві. І лише наглістю і силою можна їх поставити на місце. І я думаю, що це має бути тактика президента Зеленського на під час розмови з Путіним", — розповів український дипломат.
У ніч на 24 червня Ірак зазнав удару невідомих дронів-камікадзе, які вразили низку стратегічних об'єктів у країні, попри наявність 24 російських зенітних ракетно-гарматних комплексів "Панцирь-С1". Ці системи, які складають основу іракської ППО, виявили...
Аптечні мережі в Україні активно просувають власні торгові марки (ВТМ), які замінюють відомі бренди на полицях, збільшуючи прибутки, але водночас підвищуючи ризики для споживачів. Це стало одним з інструментів обходу заборони на маркетингові платежі, з...