Компанії, зареєстровані в Дубаї, володіють 55 суднами російського "тіньового флоту", які перебувають у санкційних списках. Про це йдеться в розслідуванні Yle, яке опублікували 11 січня, передають Патріоти України.
Журналісти вивчили походження 149 суден російського "тіньового флоту", які занесено у санкційні списки Заходу. Розслідування свідчить, що Росія створила широку міжнародну мережу для обходження економічних санкцій. "Тіньовий флот" насамперед використовують для транспортування нафти й газу з Росії під прапорами країн, які не підпадають під санкції. Судном Eagle S, яке підозрюють у пошкодженні електрокабелю Estlink 2 між Фінляндією й Естонією, також володіє дубайська компанія.
Назви суден, прапори та їхніх власників, які використовує Росія, постійно змінюють. Приблизно третина суден, які вивчили журналісти, змінили свої назви протягом місяця після введення санкцій чи пізніше. Майже стільки ж суден змінили власників і керівні компанії, відповідальні за їхню діяльність. Більше ніж п'ята частина суден перейшла під інші прапори.
Зазначають, що реальні цифри, імовірно, ще більші, оскільки ЄС і Великобританія додали до своїх санкційних списків десятки танкерів після середини грудня. Зміни прапора та власників цих суден ще не обов'язково відображено в документах.
Компанії-власники перебувають не тільки в Дубаї, а й в Індії, Китаї, усе ще в Росії, а також у невеликих острівних державах, де легко приховати дані про власність.
Недостатній рівень комунікації між штабами й командирами на місцях призводить до того, що останні нерідко погоджуються на виконання завдань, на які у них немає достатнього обсягу сил та засобів. Про це командир 20-го окремого полку безпілотних систем "...
У День Конституції України, 28 червня 2025 року, колишній народний депутат Тарас Стецьків поділився маловідомими деталями процесу ухвалення Основного Закону 1996 року, передають Патріоти України. У Тараса Стецьківа запитали, чи дійсно – за споминами Ві...