Економія - лише ілюзія: Чому не варто купувати автомобіль із системою "старт-стоп"

Експерти застерігають, переплачуючи за таку наче економну систему, автовласник лише збільшить свої витрати у майбутньому

Система «старт-стоп», яка відключає двигун на світлофорах, вже стала масовою: її можна зустріти як на преміальних, так і на бюджетних авто.

На перший погляд, алгоритм роботи «старт-стопу» простий: при коротких зупинках вона глушить силовий агрегат, а коли водій відпускає педаль гальма або вичавлює зчеплення, мотор знову оживає. Але насправді інженери серйозно змінили конструкцію силових установок із такою опцією. Звичайно ж, вони стали дорожчими, а всі витрати переклали на покупців.

Під час роботи автомобіля електроніка контролює безліч параметрів. Зокрема, аналізується заряд акумулятора, вимірюється температура довкілля, і навіть знімаються показання з датчика колінчастого валу. Враховуючи, що кількість пусків різко збільшується, виробники використовують не просту батарею, яка за таких умов «вбивається», не проживши і року, а гелієву. За неї просять, зрозуміло, набагато більше, причому заощадити не вийде.

Олива теж потрібна спеціальна, адже при безлічі пусків циліндро-поршнева група зношується набагато швидше. Колінчастий вал щоразу фактично лягає на вкладиші, а це провокує скорочення ресурсу пар тертя. Маркетологи компанії Castrol, наприклад, підрахували, що кількість стартів і зупинок «залізного коня», який належить середньостатистичному автомобілісту, за рік досягає 18 000 — тобто 50 разів на день.

Не забуваємо і той факт, що водії полюбляють, вирвавшись із затору, відразу натиснути газ. І тут з’являється ще один нюанс. Експерти підрахували, що з увімкненою системою «старт-стоп» розгін навіть компактного легковика до 20 км/год погіршується на 85%. Тобто витрата пального при цьому не зменшується, а зростає. Тому при реальній експлуатації ніякої вигоди немає — лише збільшуються витрати.

В результаті заробляють на «вигідних» опціях лише виробники автомобілів та комплектуючих. Ну і сервісмени, адже мотори на авто зі «старт-стопом» більше схильні до поломок.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Підтримання противником потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього труднощі, - Костянтин Машовець

неділя, 23 лютий 2025, 12:45

Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...

Усування проблем швидких розробок оборонки: Експерт назвав недоліки ракети "Трембіта" та найкращий спосіб їх застосування

неділя, 23 лютий 2025, 9:32

У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...