Не менше половини російських втрат в артилерії відбуваються через розрив ствола при пострілі. Це вказує на сильну зношеність артилерійських стволів і застосування некондиційних снарядів. Саме так вважає військовий експерт Олександр Коваленко, передають Патріоти України.
"Що сталося з цією російською гаубицею Д-20 (на фото - ред.)? Розірвало ствол через випрацювання його ресурсу, ще років 40 тому і законсервованого? Або всередині ствола рвонув снаряд, непридатний до застосування, але які женуть РОВ в зону БД незважаючи на ризики?" - запитує Коваленко.
При цьому експерт констатує, що виготовлення нової артилерії в Росії знаходиться "в анабіозі" через проблеми з виробництвом артилерійських стволів. За підрахунками Коваленка, росіяни здатні випускати лише близько 10% від тієї кількості гармат, які знищуються на фронті. Тому змушені знімати зі зберігання старі.
"Зняття з консервації артилерії Д-20, Д-30 та іншої номенклатури, почалося в Росії ще навесні 2022. (...) знімалися більш менш придатні до застосування гаубиці і САУ. А зараз все більше в хід йдуть ті, які відносяться до непридатних до застосування", – вважає Коваленко.
Аналогічно експерт бачить ситуацію з боєприпасами в російській армії: придатні снаряди були використані раніше, тепер доводиться використовувати сумнівні і відверто непридатні.
"Так, гаубиця навіть зі стволом, що виробив свій ресурс, може стріляти, але слід розуміти, що її гармата непередбачувана. Стосовно снарядів це взагалі пекельна лотерея. "Російська рулетка" з двома патронами в барабані", – описує ситуацію Коваленко.
"Майже рік пройшов із моменту резонансної ДТП, одним із фігурантів якої став топчиновник БЕБ Олександр Ткачук. Через те, що резонансні ДТП за участі "небожителів" у нас не рідкість і покарання для винуватців вдається добитися далеко не завжди, трохи на...
РФ посилює спостереження за китайськими вантажними поїздами, які прямують до Європи. І митні перевірки з боку Росії посилилися, як і конфіскації китайських вантажів. Про це повідомляє Mainichi, передають Патріоти України. Вантажний поїзд, що регулярно ...