Компанія планує перевести всі свої електричні моделі на батареї з кремнієвим анодом. Про це німецька марка повідомила під час конференції Power Day, присвяченої розвитку акумуляторних технологій, передають Патріоти України.
Першими батарею з кремнієвим анодом отримають лімітовані та гоночні автомобілі. Її розробка ще не завершена, але вже відомо, що акумулятори нового покоління отримають принципово іншу «хімію», завдяки якій зможуть працювати при температурі вище 75 °C. Очікується, що осередки з кремнієвим анодом дозволять істотно збільшити швидкість зарядки та щільність зберігання енергії.
Серійне виробництво нових батарей налагодять в Європі. Імовірно, на «гігафабриках», які планує побудувати Volkswagen Group. Як повідомили в концерні, їх буде шість. Перші дві з’являться у шведському Шелефтео та німецькому Зальцгіттері.
Також Porsche оголосила про створення мережі фірмових зарядних станцій для електромобілів. Їх встановлять уздовж великих європейських автомагістралей. Зарядки Porsche доповнять існуючі пункти Ionity, але будуть відрізнятися оформленням. Кожну станцію обладнають декількома точками зарядки (від 6 до 12) потужністю мінімум 350 кВт, а також зоною відпочинку, доступ до якої буде відкриватися зі смартфона.
Одним з найважливиших елементів статусу (рангу) "наддержави" тієї чи іншої країни (ну, або прагнення претендувати на такий статус) є не тільки значний людський, фінансово-економічний чи ресурсний потенціали, а її РЕАЛЬНА спроможність проєцирувати свою ...
"Хо-хо, от уже й "Іскандери" з Брянщини до нас різко летіти передумали, слава ЗСУ!.. І облитий уриною бункерний гебнюк, який три дні був мовчав і ховався, а на четвертий доручив своєму американському цуцику за себе віддзявкнути (але в того не дуже дзві...