"12 вересня 1715 року цар Петро І Антихрист видав указ про заборону мешканцям нової столиці Московського царства Санкт-Петербургу підбивати чоботи та черевики металевими скобами та гвіздками. Це для того, щоб не псувалися дерев'яні тротуари. Тих, хто указ ігнорував, жорстоко штрафували, а в купців, котрі торгували тими скобами та гвіздками, конфісковували майно, самих відправляли на каторгу", - пише журналіст Павло Бондаренко на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Це був ідіотизм і самодурство вищого гатунку. Петро дуже вирізнявся цими якостями поміж багатьма іншими. Його абсолютно не хвилювало те, що взуття без такого захисту дуже швидко зношувалося - в ті часи хімічна промисловість була не надто потужною, аби давати синтетичні полімери на підошви і їх виготовляли з кількох шарів шкіри. Каблуки переважно теж.
Саме для того, щоб взуття служило довше, його й підбивали металевими набійками а хто бідніший - гвіздками. У царя-батюшки з фінансами було все гаразд, він міг хоч щодня нові чоботи взувати. Тому, як в старому вислові: "Проблеми індіанців шерифа не хвилюють".
Здавлося б - гвіздки на підошвах перехожих "убивали" тротуари не дуже швидко, якщо взагалі входили до десятка причин їхнього занепаду. Достатньо було підтримувати їх в належному стані, вчасно ремонтуючи. Но ніт - це не метод Петра. Він економив. Аби будувати флот. На флот він грошей і дошок не шкодував - понад третину(!) державного бюджету вганяв у будівництво самих лише лінкорів, не рахуючи менших кораблів. Причому якомога швидше. Тут вже не економили.
З 96 цих велетенських суден, збудованих ідіотом на престолі, хоча б раз у море виходили 4. До мінімального терміну служби, який було прийнято в Європі (30 років) дотягнуло одне. Все через те, що з поспіху будувалися вони із сирої деревини й згнивали швидше, ніж псувалися тротуари від підборів міщан".
"Путін все-таки попросив вибачення в Алієва. Точніше, визнав, що літак AZAL збили ракетами російської ППО. Але, типу, не спеціально, а через "технічні проблеми" самої системи ППО", - пише у своєму блозі Ігар Тишкевич, передають Патріоти України. Фактич...
Секретар Дніпровської міської ради Олександр Санжара регулярно подорожує Європою власним літаком під час службових відряджень. За півтора року міський голова Дніпра Борис Філатов відпустив його у поїздки за кордон загальною тривалістю 61 день. Про це п...