
ПриватБанк не забороняє клієнтам знімати кошти з їх депозитів, але через певні обмеження зробити це не так просто. Українці залишають скарги на сайті Мінфіну з приводу того, що не можуть забрати свої заощадження.
Одна з клієнток ПриватБанку поскаржилася, що після закінчення дії свого валютного депозиту замовила у відділені банку готівку, але сума замовлення за новими вимогами може бути лише кратна 100. Жінка не знає, як тепер їй забрати решту суми, адже у касах без замовлення гроші не видають.
"Закінчився валютний депозит з попереднім придбанням валюти, замовила кошти у відділенні на вул. Мишуги 9А, у Києві. Але система дає змогу замовляти лише суму, кратну 100. На гарячій лінії порадили в касі запропонувати касиру суму до 100, щоб отримати всі кошти. Гаразд, так і зробила. Але касир повідомила, що може тільки продати мені цю валюту. Але це навіть не відсотки за депозит, я вже придбала цю валюту в банку три місяці тому за курсом, який мене влаштовував. Замовити до отримання ці кошти я не можу, без попереднього замовлення касир гроші мені не видасть. Що робити? Чому я, щоб отримати свої кошти, повинна шукати касира, який можливо погодиться видати мені мої гроші?", - описала свою ситуацію клієнтка.
Відмивання грошей у сфері енергетики України здійснювалось в межах американської юрисдикції - адже корупційні 100 млн доларів були зафіксовані саме в американській валюті. А відтак ФБР точно вже розпочало розслідування. Таку думку в етері Еспресо висло...
У Куп’янську кількість російських окупантів значно зменшилася завдяки ефективним діям українських захисників. Одну з будівель, яку ворог використовував для оборони, зачистили бійці ССО. Про це у п’ятницю, 14 листопада, повідомив 8 полк спеціального при...