Кремль б'є в серце української воєнної логістики, - Віктор Таран

"Якщо зруйнувати залізничне полотно - його відновлять досить швидко і рух потягів, а головне, постачання фронту, відновиться. А от якщо розбивати локомотиви на великих залізничних вузлах - справи кепські. Цілі напрямки постачання боєприпасів, пального та вивезення поранених можуть бути паралізовані. Як цьому запобігти?" - пише керівник Центру операторів БПЛА "Крук" Віктор Таран на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:

"Росія знову вдарила по енергетичних і транспортних артеріях України. У Полтаві ворог поцілив у локомотивне депо, тягові підстанції, енергодільницю та адміністративні приміщення.

На перший погляд черговий епізод війни на виснаження. Але насправді удар по Полтаві не випадковий. Це великий залізничний вузол, який з'єднує Схід і Захід, і через який проходить значна частина військових та гуманітарних вантажів.

Саме тому удари по локомотивному депо мають не лише символічний, а й стратегічний сенс. Локомотиви є вузьким місцем у залізничній системі. Їх неможливо швидко замінити. Адже це складна техніка, яку в Україні виробляють одиниці заводів, і більшість із них розташовані на сході, під загрозою обстрілів.

Знищення навіть кількох локомотивів у депо може тимчасово паралізувати цілі напрямки. Адже коли вибувають тягові машини, нікому вести потяги. Саме тому ворог цілить не у рейки, а в серце залізниці - ті машини, які забезпечують її рух.

Такі удари мають безпосередні наслідки для військових операцій. Через Полтаву проходить один із головних потоків постачання боєприпасів, пального, запчастин і техніки на східний фронт. Коли логістика сповільнюється навіть на кілька днів, це впливає на темпи ротацій, підвезення боєприпасів і евакуацію поранених.

Військові штаби змушені перебудовувати маршрути, переводити частину транспорту на автоколони, що підвищує ризики і витрати палива. Іншими словами, удар по локомотивному депо це не лише удар по залізничниках, а спроба вибити опору фронту. Без стабільної залізниці не працює економіка тилу, але ще важливіше не працює фронтова логістика, а отже, зменшується маневровість армії.

Сподіваюсь, Укрзалізниця отримає належну підтримку від ЗСУ для захисту свого рухомого складу. У протилежному випадку на фронт чекатимуть важкі логістичні часи".

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

У кума Путіна нові проблеми: На російських автозаправних мережах Медведчука почався дефіцит бензину

четвер, 9 жовтень 2025, 16:00

На російських автозаправних станціях мереж Signal і ЛТК (Любимая топливная компания) виник дефіцит пального. Обидві належать куму російського диктатора Володимира Путіна, колишньому народному депутату України Віктору Медведчуку. Про це в четвер, 9 жовт...

Незважаючи на великі втрати: Окупанти просунулися в Донецькій, Запорізькій і Дніпропетровській областях - Deep State

четвер, 9 жовтень 2025, 15:50

Російські окупанти змогли просунутися на певних ділянках у Донецькій і Запорізькій областях. Про це повідомляє аналітичний проєкт Deep State, передають Патріоти України. Зокрема, у Донецькій області росіяни просунулися в районі Виїмки та Новоселівки. Т...