Кремль б'є в серце української воєнної логістики, - Віктор Таран

"Якщо зруйнувати залізничне полотно - його відновлять досить швидко і рух потягів, а головне, постачання фронту, відновиться. А от якщо розбивати локомотиви на великих залізничних вузлах - справи кепські. Цілі напрямки постачання боєприпасів, пального та вивезення поранених можуть бути паралізовані. Як цьому запобігти?" - розмірковує керівник Центру операторів БПЛА "Крук" Віктор Таран на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:

"Росія знову вдарила по енергетичних і транспортних артеріях України. У Полтаві ворог поцілив у локомотивне депо, тягові підстанції, енергодільницю та адміністративні приміщення.

На перший погляд черговий епізод війни на виснаження. Але насправді удар по Полтаві не випадковий. Це великий залізничний вузол, який з'єднує Схід і Захід, і через який проходить значна частина військових та гуманітарних вантажів.

Саме тому удари по локомотивному депо мають не лише символічний, а й стратегічний сенс. Локомотиви є вузьким місцем у залізничній системі. Їх неможливо швидко замінити. Адже це складна техніка, яку в Україні виробляють одиниці заводів, і більшість із них розташовані на сході, під загрозою обстрілів.

Знищення навіть кількох локомотивів у депо може тимчасово паралізувати цілі напрямки. Адже коли вибувають тягові машини, нікому вести потяги. Саме тому ворог цілить не у рейки, а в серце залізниці - ті машини, які забезпечують її рух.

Такі удари мають безпосередні наслідки для військових операцій. Через Полтаву проходить один із головних потоків постачання боєприпасів, пального, запчастин і техніки на східний фронт. Коли логістика сповільнюється навіть на кілька днів, це впливає на темпи ротацій, підвезення боєприпасів і евакуацію поранених.

Військові штаби змушені перебудовувати маршрути, переводити частину транспорту на автоколони, що підвищує ризики і витрати палива. Іншими словами, удар по локомотивному депо це не лише удар по залізничниках, а спроба вибити опору фронту. Без стабільної залізниці не працює економіка тилу, але ще важливіше не працює фронтова логістика, а отже, зменшується маневровість армії.

Сподіваюсь, Укрзалізниця отримає належну підтримку від ЗСУ для захисту свого рухомого складу. У протилежному випадку на фронт чекатимуть важкі логістичні часи".

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Народні прикмети на 1 листопада: Дуже вдала дата для весілля і вінчання. Хто цього дня буде марнотратним - перестануть водитися гроші

п’ятниця, 31 жовтень 2025, 19:34

Православне свято 1 листопада за новим церковним календарем (14 листопада за старим) - день пам'яті святих Косми і Даміана Асійських, які знали медицину, володіли даром чудотворення і могли вилікувати від найважчої хвороби. За старим стилем - день пам'...

Містична Україна для фанів Хеллові́на: П'ять заворожуючих, моторошних та чудернацьких локацій, де шукають привидів

п’ятниця, 31 жовтень 2025, 19:08

Україна з її багатющою історією і фольклором була приречена стати одною з найбліших скарбниць містичних оповідей та казок, що передавали десятки поколінь наших пращурів, збагачуючи постійно їх новими і старими переосмисленими розповідями. Давньоруські ...