"Лапті вирішили "відморожувати вуха на зло": Росіяни на знак протесту проти Заходу почали... викидати брендові речі (фото)

"Лапті продовжують "відморожувати вуха на зло": почалось з руху гламурних ідіоток, що на камеру патрали свої сумочки від "Шанель", а тепер це стало масовою модою. Красноярськ. Спеціальні баки (тобто, місцева влада в долі) з червоною наклейкою "Западньій мусор" активно наповнюються брендованими пакетами компаній, що пішли з росії. "Lego", "Іkеа", "Mango", "Reebok", "Kevin Klein", - написав політтехнолог Олексій Голобуцький на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжив:

"Логічно, чого...)) Якщо брендові речі стали дефіцитом - то треба викинути ті, що маєш! Хоча насправді мали би організовано спалити у величезному вогнищі посеред міста: пафосна музика, загони з пов'язками "Z" шикуються на площі, тоді кожен несе коробки і пакети та вкидає у вогонь... Епічно ж! І чого не допетрали? Чи вони ідею приберегли до "22іюня"?".

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Три тисячі кілометрів популізму: як Зеленський шість років "безкоштовно" роздає бонуси коштом бюджету. Пояснюємо

неділя, 16 листопад 2025, 2:50

Після анонсу програми "УЗ-3000", що обіцяє громадянам безкоштовні 3 000 кілометрів подорожей потягом, українці знову згадали про "гречкосійство" по-державному. Зміст . 1.Хронологія популізму Зеленського: від COVID до війни . 2.Думки експертів: чому ц...

Про тактичний прийом «проникнення», яке ворог застосовує ході бойових дій проти районів оборони ЗСУ - Костянтин Машовець

неділя, 16 листопад 2025, 1:32

Про тактичний прийом «проникнення», який російське командування почало вперто масштабувати останнім часом в ході організації та ведення бойових дій проти районів оборони ЗСУ, що спираються на більш-менш великі населені пункти,. 1. Отже, у попередній ча...