
"Лапті продовжують "відморожувати вуха на зло": почалось з руху гламурних ідіоток, що на камеру патрали свої сумочки від "Шанель", а тепер це стало масовою модою. Красноярськ. Спеціальні баки (тобто, місцева влада в долі) з червоною наклейкою "Западньій мусор" активно наповнюються брендованими пакетами компаній, що пішли з росії. "Lego", "Іkеа", "Mango", "Reebok", "Kevin Klein", - написав політтехнолог Олексій Голобуцький на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжив:
"Логічно, чого...)) Якщо брендові речі стали дефіцитом - то треба викинути ті, що маєш! Хоча насправді мали би організовано спалити у величезному вогнищі посеред міста: пафосна музика, загони з пов'язками "Z" шикуються на площі, тоді кожен несе коробки і пакети та вкидає у вогонь... Епічно ж! І чого не допетрали? Чи вони ідею приберегли до "22іюня"?".
Після анонсу програми "УЗ-3000", що обіцяє громадянам безкоштовні 3 000 кілометрів подорожей потягом, українці знову згадали про "гречкосійство" по-державному. Зміст . 1.Хронологія популізму Зеленського: від COVID до війни . 2.Думки експертів: чому ц...
Про тактичний прийом «проникнення», який російське командування почало вперто масштабувати останнім часом в ході організації та ведення бойових дій проти районів оборони ЗСУ, що спираються на більш-менш великі населені пункти,. 1. Отже, у попередній ча...