Медики з'ясували нову користь від кави для тіла

Медики встановили, чому все-таки корисний для організму режим: "Йдемо пити каву".

Кава регулярно виступає як речовина, яка знищуює жир і допомагає людям ефективніше худнути. Відповідні висновки були зроблені працівниками з Медичної школи при Нотінгемському університеті у Великобританії, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.

Довгий час каву апріорі вважали шкідливим для здоров'я напоєм, але нові дослідження все сильніше підтверджують і численні її переваги. Крім того, недавня робота продемонструвала ‒ через її вживання можна активувати процес спалювання жиру. Далі, кава здатна виступати в ролі допоміжного засобу у рамках лікування у людини діабету. В ході лабораторних експериментів вчені встановили, що за допомогою кофеїну підвищується активність бурого жиру, який міститься в клітинних культурах.

Для нормального термогенезу такого жиру потрібно почати спалювання цукру, калорій і жирів. Це і сприяє схудненню. Дослідження за участю людей продемонстрували, що після вживання кави бурий жир дійсно допомагав активніше спалювати калорії.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Справи проти НАБУ валяться! Тепер питатимуть з силовиків. Ручне правосуддя треба зупинити - Железняк

п’ятниця, 12 червень 2026, 23:10

Минулого літа влада пояснювала атаку на НАБУ і САП дуже просто: проблема не в корупції, проблема в самому НАБУ. . Для цього країні показали серію гучних справ, обшуків, затримань і заяв про російський слід. . Саме ними виправдовували спробу постави...

Канцлер під тиском: Чому Мерц втрачає підтримку німців

п’ятниця, 12 червень 2026, 19:10

Канцлер Німеччини Фрідріх Мерц — переконаний прихильник України. Але він та його уряд змушені оборонятися всередині країни. . Як свідчить одне з опитувань, ХДС/ХСС має підтримку 21% виборців, СДПН — 12%, Союз 90/Зелені — 14%, Вільна демократична парті...