"МіГ-29 - це "Жигуль". F-16- це "Мерседес": Що дадуть ЗСУ наймасовіші літаки НАТО

"До радянських МіГів вдалось адаптували ракети HARM, яким щодня б'ють по засобах ППО русні. Втім, ці ракети в рази ефективніше працювали б на західних літаках", – говорить Юрій Ігнат. Фото: Facebook

Сучасна авіація може значно краще виконувати завдання, які зараз стоять перед Україною. Радянські літаки поступаються F-16, який пройшов декілька етапів глибокої модернізації. Про це в розповів речник Повітряних Сил ЗСУ Юрій Ігнат.

"Простими словами, МіГ-29 – це "Жигуль". F-16 – це "Мерседес". МіГ-29 не модернізувався з часів його розробки. Мінімально в кабіні зробили деякі речі. Скажімо, у словацьких і польських можливо встановили GPS-навігацію, систему зв'язку адаптували під НАТО, і систему свій-чужий також. Цей усе. Це той самий радянський літак, без модернізації основних систем – бортової РЛС та сучасного озброєння. До радянських МіГів вдалось адаптували ракети HARM, яким щодня б'ють по засобах ППО русні. Втім, ці ракети в рази ефективніше працювали б на західних літаках", – говорить Ігнат.

F-16 пройшов декілька етапів глибокої модернізації, додає спікер.

"У нього нова авіоніка, новий прицільно-навігаційний комплекс, новий радар – а це основне в літаку. Це бортова радіолокаційна станція, яка далеко бачить ціль. Він має широченний спектр озброєння. Високоточного, сучасного. Це керовані авіаційні ракети класу "повітря-повітря" – до 180 кілометрів ракета може вражати ціль. Також ракети "повітря-поверхня", керовані авіаційні бомби, які летять далеко і точно. Крилаті ракети різних типів. А МіГ-29 має на озброєнні основну ракету Р-27. Радар бачить на мінімальну відстань. Він серйозно поступається не лише західним, але й російським літакам", – пояснює Ігнат.

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.