Новий російський реактивний безпілотник "Ястреб" має такі ж проблеми, що й інші дрони, які випускаються у РФ. Проблеми не вирішені як для "Ястреба", так і для дрона-камікадзе "Герань-2" (аналога іранського дрона-камікадзе Shahed-136), і для баражуючого боєприпасу "Ланцет". Про те, які особливості має російська розробка з реактивним мотором, розповів експерт порталу Defense Express Іван Киричевський у ефірі порталу "Еспресо".
Киричевський наголосив, що "Ястреб" дійсно має переваги. Зокрема, його випускати дешевше, ніж дрон-камікадзе Shahed-136, оскільки його виготовляють з повністю цивільних компонентів.
Однак у розробки є певна проблема — це мотор, зауважив експерт. На його думку, росіяни так і не спромоглись почати виробляти власні двигуни, досить потужні, що можуть нести вибухівку вагою десятки кілограмів. Натомість вони залежать від поставок з Ірану та Китаю.
"Власні [мотори] вони не подужали", — навели думку Киричевського журналісти.
Аналогічні проблеми з "ланцетами", відзначив експерт. Наголосив, що на баражучому боєприпасі "Ланцет", який несе 12 кг вибухівки, встановлений "моторчик" з Чехії, призначений для "іграшкового літачка" вагою до 5 кг.
"З моторами у них проблеми. Для "шахедів" їм доводиться брати або іранські, або китайські двигуни, бо власні вони не подужали. Навіть на "Ланцеті" у них стоїть не російська розробка, а чеські електродвигуни на іграшкові літальні апарати масою 5 кг", — пролунало у ефірі телеканалу.
Начальник Генерального штабу Гнатов заявив про повне завершення переходу Сил Оборони на корпусну систему, але чи реально вона запрацювала? . Згадали ситуацію в районі Покровська, який є одним з найбільш обговорюваним. . Ворог нащупав слабке місце в н...
"В Україні 880 тис. військових і 900–950 тис. заброньованих військовозобов'язаних. Урядовці, які спричинили таку ситуацію і не роблять нічого, щоб її виправити, відвідують урочисті заходи й кажуть, як військові надихають їх своїм героїзмом. Надихають н...