
Зареєстрована у Франції PowerJet (по 50% у Safran Aircraft Engines та "ОДК-Сатурн" держкорпорації "Ростех") повідомила партнерів у РФ про припинення контрактних зобов'язань ще в лютому, коли санкції набули чинності, сказав співрозмовник агентства. Про це повідомляє російський "Інтерфакс", посилаючись на наближене до авіапрому джерело, інформують Патріоти України.
Повністю припинили постачання запчастин для SaM146, техпідтримку та ремонт двигунів, зокрема повернення раніше відремонтованих, надання їх у лізинг.
За даними джерела, мінпромторг РФ запропонував використовувати сформований ще до санкцій склад запчастин і пул підмінних двигунів компанії, щоб і надалі мати можливість експлуатувати SSJ100. Відомство пропонує узаконити передання майна іноземних організацій, які відмовилися від бізнесу у РФ, у тимчасове управління профільним підприємствам країни.
SSJ 100 – перший пасажирський літак, розроблений у Росії після розпаду СРСР. Його експлуатують із 2008 року.
В цей день не давали в борг, а також не займалися важкою роботою. Не приймали жодних важливих рішень. Вважали, що наслідки будуть непередбачуваними. Навіть благі наміри можуть вилитися в щось катастрофічне або просто неприємне. *** . Іоан жив у VI сто...
Українські F-16, ймовірно, вже обладнали ракетами APKWS II — недорогим, але результативним засобом боротьби з російськими дронами. Аналітики вважають, що поява такого озброєння може радикально посилити можливості перехоплення "Шахедів" та інших БПЛА, н...