У 2000-х роках польські перевізники своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили з ринку вантажних автоперевезень німців, французів та італійців. Але це не викликало такої ганебної реакції — ніхто не блокував через це кордонів Польщі. Про це нагадав у своєму дописі на Facebook український бізнесмен та блогер Олексій Давиденко, передають Патріоти України.
За його словами, у 1990-х більшу частину вантажів по всій Європі перевозили німецькі, італійські та французькі водії фур, і саме вони на цьому заробляли. Польські перевізники витіснили їх, тому що готові були працювати більше і заробляти менше.
У відповідь ні французи, ні німці не брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущатися з польських водіїв і споживачів. “Те, що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини. Навіть без війни. Навіть якби це були мирні часі. І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей”, - написав він.
Олексій Давиденко наголосив, що через війну в Україні закриті морські порти та аеропорти, тому всю логістику тепер побудовано через аеропорти і морські порти Польщі - “бо вони наші добрі сусіди”. “Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку”, - зазначив бізнесмен.
За його інформацією, два місяці тому привезти контейнер з Ґданська до Києва коштувало 1500€, а зараз 6000€, тобто вартість перевезень зросла в 4 рази - бо все стоїть.
“Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу. А насправді наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х. Наші голодні до роботи. Наші готові довозити швидше. Наші готові працювати дешевше. Це ринок. І ринок сьогодні обирає українців”, - наполягає Олексій Давиденко.
Він також нагадав, що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці. “Там в Польщі працюють і платять податки десятки тисяч простих українців. Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, роблять покупки в їхніх магазинах, харчуються в їхніх ресторанах, купують квитки на їхні потяги, автобуси і літаки. Досить ховати очі і боятися казати правду. Наші люди не дармоїди, не прокажені. Фактично, наші громадяни піднімають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там”, - підкреслив бізнесмен.
Україна поступово модернізує свою систему протиповітряної оборони (ППО), чия якість вже перевершує систему ППО Великої Британії. Проте є ще одна країна, яка є абсолютним лідером у цій галузі. Про це розповів полковник британської армії у відставці, ана...
Численні джерела вважають, що за справою міністра національної єдності Олексія Чернишова та спробами змінити на посаді прем'єра Дениса Шмигаля, стоїть Андрій Єрмак. Про це пише видання The Economist, передають Патріоти України. У статті зазначається, щ...