Зараз країни в усьому світі нарощують інвестиції в соціальний капітал, перш за все, в систему охорони здоров'я, освіту і науку, тому що це, по-перше, допомагає пом'якшити кризовий вплив, а по-друге, дає підготовку до швидкого виходу з кризи в умовному завтра, передають Патріоти України. . Про таку необхідність говорять і на Всесвітньому економічному форумі, і у Міжнародному валютному фонді. Але наше Міністерство фінансів робить все з точністю навпаки - фінансує колосальну кількість проектів, які не те, що навіть не пов'язані з соціальним капіталом, але і не пов'язані з реальними економічними інтересами країни.
Наявний повний розпад системи управління державними фінансами. З одного боку, є функціонарій Міністерства фінансів, а з іншого – для членів уряду почався період, який можна назвати "останньою гастроллю". Тобто зараз вони намагаються профінансувати якісь сумнівні програми і, в тому числі, програми, продиктовані прямим лобізмом різних структур.
Ось зараз всі говорять про перекидання ресурсів з молекулярної діагностики онкозахворювань на дороги у Львівській області та ремонт корпусу Львівського університету. Я розумію, що з точки зору маркерної події, це яскравий індикатор, що привертає увагу. Але чомусь ніхто і не згадав, що в липні, коли Мінфін залучив 2 мільярди доларів від зовнішніх кредиторів, майже 800 мільйонів доларів з цих коштів були спрямовані на достроковий викуп українських боргів з терміном погашення в 2021-2022 роках. Тобто не на обслуговування поточного боргу, що більш логічно, а саме на достроковий викуп.
До відома, достроковим викупом, як правило, займаються країни, які знаходяться в потужній економічній динаміці, у яких є величезні ресурси і які не знають, куди їх дівати. В Україні ж у другому кварталі економіка падала, щосили розгорілася бюджетна криза, але при цьому 800 мільйонів доларів віддали на достроковий викуп боргів. Але і це був ще не фінал - у серпні 320 мільйонів доларів відправили на викуп так званих ВВП-варантів, які були випущені ще під час реструктуризації, ініційованої екс-міністром Наталією Яресько, які взагалі не входять в структуру держборгу і виплати за якими в найближчі 3-4 роки повинні були бути копійчаними.
Тобто сумарно Мінфін 1,1 мільярда доларів відправив, грубо кажучи, на те, щоб достроково запакувати кишені зовнішніх кредиторів. Цю цифру можна зіставити з тим, скільки держава витратила на боротьбу з коронавірусом – за повідомленням Міністерства фінансів, сумарно з усіх джерел відправили 25 мільярдів гривень, коли в кишені кількох кредиторів потрапили 30 мільярдів гривень. Тобто виходить, що інтереси всієї країни зіставили з інтересами цих кількох кредиторів.
Чому це гроші саме з медицини? Тому що тут якраз яскраво підтверджується фарисейська політика влади. Адже вони спочатку збільшують кошторис витрат на медицину, але не реальну, а планову, тобто ту, яку хочуть витратити і потім такими точковими ударами з цієї планової суми висмикують ті чи інші реальні гроші на інші проекти, зменшуючи проект програми, пов'язаної з медичним захистом. При цьому вони думають, що одним пострілом вбивають двох зайців – начебто як і попіарилися в ЗМІ, назвавши колосальні цифри зростання бюджету МОЗ, але вони також розуміють, що 90% людей не стануть перевіряти, скільки за фактом було направлено на медицину і сподіваються, що це пройде непомітно.
19 січня за новим церковним календарем (1 лютого за старим стилем) віряни України згадують преподобного Макарія Великого, відомого автора безлічі духовних бесід і молитов. У народному календарі - Макарів день. . Цей угодник Божий народився в Єгипті, ...
Гарною новиною є той факт, що російські агенти отримують підозри. Проте важливо не зупинятися на досягнутому та звернути увагу на Верховну Раду, адже там подібних колаборантів дуже багато. Таку думку висловив підполковник ЗСУ, заступник командира 3 ОШБ...