Військовий літак впав на житловий будинок в Іркутську. Це другий випадок за місяць, коли російський винищувач зазначав катастрофи на території Росії. Причини авіакатастроф в Іркутську, а раніше – у Єйську можуть бути цілком різними. Про це розповів військовий експерт, полковник запасу ЗСУ та льотчик-інструктор Роман Світан, передають Патріоти України.
Світан нагадав, що за припущеннями російських ЗМІ, пілоти могли загинути ще до падіння судна – мовляв, вони могли задихнутися під час польоту.
"Ця версія не витримує критики. Задихнутися в кабіні літака неможливо. Такого просто не може бути, це технічно неможливо", – наголосив льотчик-інструктор.
Він додав, що аби говорити про справжні причини авіакатастрофи Су-30, потрібно дочекатися додаткової інформації. Водночас Світан нагадав, що винищувач вилетів з авіазаводу і виконував випробувальний політ.
"Можна припустити ймовірність диверсії, коли щось ввели і в кисневу систему, і в систему нагнітання повітря. Диверсію можна провести на самому заводі. Якщо там є люди, які симпатизують Україні, вони могли провести таку операцію", – сказав військовий експерт.
Щодо російського Су-34, який ввечері 17 жовтня впав на багатоповерхівку у Єйську, то, на думку Світана, найімовірнішою причиною аварії могли стати технічні проблеми.
"У Єйську, швидше за все, справді була відмова системи управління літака Су-34, зокрема через відмову двигунів. Тут або відмова двигунів, або відмова системи управління. Або ж і те, і інше", – зазначив військовий експерт.
За ще однією з версій, причиною авіакатастрофи у Єйську могло стати те, що літак міг бути збитий системою російської ППО.
Однак, на думку льотчика-інструктора, такий варіант малоймовірний. "Су-34 зазнав катастрофи на зльоті. Навряд чи це російська ППО. Якщо брати за основу цю версію, то, ймовірно, могло бути зіткнення з великим птахом або літальним апаратом у повітрі", – припустив Світан.
Він додав, що попри все, найбільш ймовірно, що катастрофу спричинила техніка, яка вийшла з ладу.
Світан додав, що інцидент в Єйську показав неготовність російських пілотів до таких екстрених випадків.
"Помітна недостатня підготовка пілотів та їхня профнепридатність. Адже було порушено багато умов, які могли б запобігти цій катастрофі. Однак літак розбився, зокрема через неграмотні дії пілотів", – зазначив льотчик-інструктор.
За словами військового експерта, загалом повторення інциденту з падінням винищувачів свідчить про серйозні проблеми в Росії.
Військовослужбовець Міжнародного легіону Головного управління розвідки Міністерства оборони України Андрій Тритя Турас розповів, як після оборони Маріуполя і виходу з «Азовсталі» опинився в колонії в Оленівці, пережив жорстокий теракт і зустрівся там з...
Начальник навчального центру професійної підготовки Управління державної охорони Максим Романчук дбає про безпеку перших осіб держави більш як 20 років. За цей час довелося попереджувати замахи та численні провокації. Однак траплялися і курйозні випадк...