Щоб розв'язати конструктивне завдання, що виникає під час бойового застосування літаків, російські інженери вирішили інтегрувати титанове покриття, яке захистило б Су-34 від "неприємностей" у повітрі.
Російська держкорпорація "Ростех" 17 червня повідомила про постачання Міноборони РФ нової партії винищувачів-бомбардувальників Су-34. Водночас модернізовані літаки Су-34М і Су-34 НВО зазнали обговорення через можливу проблему, пов'язану з перегрівом крил під час запуску ракет. Про це розповіли оглядачі Bulgarian Military.
Автори публікації звернули увагу на повідомлення в російських ЗМІ про особливості модернізації Су-34. У репортажі пропагандистів було зазначено, що модифікація літаків передбачає захист крил від згоряння під час пуску ракет.
"Конструктивною особливістю новітніх модифікацій Су-34 є жароміцний лист із титановим покриттям, що захищає крило від перегріву та обгорання під час запуску ракет", — ідеться в матеріалі.
Цю зміну було проведено після низки випробувальних польотів, проведених льотчиками-випробувачами заводу, щоб упевнитися в надійності техніки.
Експерти зазначили, що існує кілька причин, через які крила Су-34 можуть перегріватися.
Фахівці стверджують, що Су-34 — найбільш використовуваний російською армією бойовий літак у війні в Україні. Тому логічно припустити, що настільки інтенсивне використання передбачає, що крила дійсно перегріваються. Але чому російські конструктори інтегрували титанове покриття?
Річ у тім, що титан відомий своєю високою температурою плавлення і відмінною теплопровідністю, що забезпечує ефективне відведення тепла. Це гарантує, що крила не перегріються, бо в іншому разі це може порушити структурну цілісність літака.
Під час запуску ракети вихлопні гази можуть досягати дуже високих температур, а титанове покриття діє як тепловий бар'єр, відбиваючи більшу частину цього тепла від крил літака. Ще однією перевагою титану є його стійкість до окислення за високих температур. На відміну від інших металів, які можуть руйнуватися під впливом сильного нагрівання, титан зберігає свої структурні властивості.
Крім того, використання титану не збільшує вагу літака — такий баланс між захистом і вагою дуже важливий для збереження маневреності та швидкості Су-34 під час бойових дій.
Нарешті, російські джерела повідомляють, що інженери інтегрували в крило додатковий паливний бак. Це свідчить про намір ПКС РФ збільшити дальність польоту Су-34 без дозаправлення в повітрі, що, можливо, свідчить про завдавання більш глибокого удару в тилу України.
"У США розроблена система попереджень для кожного стихійного лиха, щоб запобігти жертвам серед цивільного населення. Однак в Україні, навіть під час загрози обстрілом експериментальною російською ракетою, за звичкою, евакуйовується тільки влада. Чи дов...
Мобілізаційний резерв України на сьогодні становить 3,7 млн людей. А загальна кількість громадян чоловічої статі віком від 25 до 60 років – 11,1 млн. Про це йдеться в інформації на інфографіці видання The Financial Times, передають Патріоти України. У ...