
"Почитав про продуктивність СБУ: ви знали про розслідування майже 100 000 кримінальних проваджень за рік війни? Цифри фантастичні, але справжні. Тільки цього тижня було затримано групу агентів на Яворівському полігоні, агентурну розвідувальну мережу в трьох регіонах (Вінниччина, Одеса, Кривий Ріг), доведено до вироку 15 років справу бойовика "ДНР", до вироку 12 років справу інформаторки, що здавала позиції ЗСУ, до вироку 15 років справу колаборанта з Вовчанська-вагнерівця", - пише політтехнолог Олексій Голобуцький на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук", передають Патріоти України, та продовжує:
"Тобто, це не просто хороша робота - а це результативна робота. Мразота отримує вироки.
Хоча Малюк в цих справах розставляє трохи інші, фахові акценти:
- Чим більше схоплено колаборантів - тим складніше працювати агентурним мережам на окупованих теренах, тим менше бажаючих активно співпрацювати з окупантом.
- Чим більше вироків навідникам і шпигунам - тим складніше ФСБ вербувати нових.
- Чим щільніше притиснуті горлянки любителів "русского міра" - тим менша у ворога база потенційних інформаторів. А СБУ не соромиться відпрацьовувати і соціальні мережі, і блоги, а тоді - відпрацьовувати авторів сумнівних заяв. З ким достатньо профілактичної бесіди, а хтось настарався на лаву підсудних.
Як на мене, підхід ефективний. Плюс це ще й поповнює обмінний фонд: чим суворішого вироку вдалось домогтись - тим дорожча особина як обмінний ресурс. Дуже хазяйновите ставлення до ресурсу, витискається все до денця - безвідходне виробництво, так би мовити. Не те що win-win стратегія, а win-win-win-***".
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.
"Якщо зруйнувати залізничне полотно - його відновлять досить швидко і рух потягів, а головне, постачання фронту, відновиться. А от якщо розбивати локомотиви на великих залізничних вузлах - справи кепські. Цілі напрямки постачання боєприпасів, пального ...
Украина продолжает наносить системные удары по российской нефтеперерабатывающей отрасли, что уже создало острый дефицит бензина в РФ. Впервые в истории Россия начала импортировать бензин из Китая, пытаясь компенсировать нехватку топлива на внутреннем р...